شعار سازمان جهانی گردشگری برای سال 2021

به گزارش آریا بلاگ، سازمان جهانی گردشگری از انتخاب شعار گردشگری برای رشد فراگیر برای سال 2021 اطلاع داد.

شعار سازمان جهانی گردشگری برای سال 2021

سازمان دنیای گردشگری شعار گردشگری برای رشد فراگیر را به عنوان شعار روز دنیای گردشگری در سال 2021 انتخاب نموده است. این انتخاب با توجه به تاثیرهای گسترده اجتماعی و مالی ویروس کرونا بر دنیا و آسیب پذیری اقتصادهای پیشرفته و در حال توسعه صورت پذیرفته است.

در این میان گروه های کم برخوردار و حاشیه نشین بیشترین مقدار خسارات را پذیرفته اند و گردشگری با شروع دوباره خود، به بهبود و رشد یاری خواهد نمود. چنانچه لازم است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای این صنعت بهره مند شوند.

شرایط فعلی فرصتی به دست می دهد تا با نگاهی فراتر از آمار گردشگری، هویت فردی اشخاص را در پس این آمار ارج نهیم. به همین واسطه سازمان دنیای گردشگری با دعوت از کشورهای عضو خود، آژانس های خواهر سازمان ملل متحد و بعلاوه مشاغل و افراد، آنان را به نکوداشت این قابلیت منحصر به فرد صنعت گردشگری فراخوانده است. شعار روز سازمان دنیای گردشگری این موضوع را تداعی می نماید که هیچ یک از مردم دنیا پس از احیای صنعت گردشگری و روشنایی مجدد منظره آینده، اسیر مسائل نخواهند بود و عقب گرد نخواهند کرد.

27 سپتامبر هر سال، روز دنیای دنیاگردی با هدف افزایش آگاهی از ارزش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مالی این صنعت و سهم آن در دستیابی به اهداف توسعه پایدار، جشن گرفته می گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 9276

به "شعار سازمان جهانی گردشگری برای سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار سازمان جهانی گردشگری برای سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید