روی هاجسون با کریستال پالاس تمدید کرد

به گزارش آریا بلاگ، باشگاه کریستال پالاس قرارداد سرمربی انگلیسی خود را تمدید کرد.

روی هاجسون با کریستال پالاس تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه کریستال پالاس بعدازظهر امروز (آدینه) به طور رسمی گفت قرارداد روی هاجسون را به مدت یکسال تمدید نموده است. به این ترتیب این سرمربی انگلیسی تا سرانجام فصل 21-2020 راهنمایی عقاب های لندنی را برعهده خواهد داشت. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که سابقه سرمربیگری تیم هایی همچون، اینتر، فولام، لیورپول و وست برومویچ را در کارنامه اش دارد، از سال 2017 راهنمایی کریستال پالاس را عهده دار است.

هاجسون 72 ساله پس از تمدید قراردادش گفت: خوشحالم که من و باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم. به دستاوردهایی که در این دو و نیم سال با کریستال پالاس به آنها دست یافتم، افتخار می کنم و به دنبال کار با یکدیگر برای آیندهِ قابل پیش بینی هستم. همه می دانند که من چه حسی به باشگاهی که از کودکی طرفدارش بودم، دارم. من رابطه خاصی با طرفداران کریستال پالاس دارم و می دانم که خودم، مالکان باشگاه و بازیکنان در حال کوشش برای رسیدن به یک هدف مشترک هستیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2478

به "روی هاجسون با کریستال پالاس تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی هاجسون با کریستال پالاس تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید