خبرنگاران مدرس خیابانی درد اصناف را می شناسد

به گزارش آریا بلاگ، تهران - خبرنگاران - رییس اتاق اصناف تهران معتقد است مدرس خیابانی (سرپرست وزارت صمت) تسلط کاملی به اصناف داشته و درد آنها را می شناسد.

خبرنگاران مدرس خیابانی درد اصناف را می شناسد

قاسم نوده فراهانی با اشاره به عملکرد سرپرست فعلی وزارت صنعت به خبرنگار مالی خبرنگاران گفت: مدرس خیابانی سال ها در سمت معاونت وزیر بازرگانی مشغول به فعالیت بوده و تسلط کاملی به اصناف دارد؛ ارتباط نزدیک او با اصناف و اتحادیه ها در این سال ها باعث شده که او درد آنها را از نزدیک شناخته و برای برطرف مسائلشان از جان و دل مایه بگذارد.

وی ادامه داد: او در مدت 11 ماه فعالیت خود، پای اصناف را به جلساتی باز کرد که پیشتر اجازه حضور در این جلسات را نداشتند و همدلانه پای صحبت ها و خواسته های آنها نشست.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به مشورت گیری مدرس خیابانی از اصناف اعلام کرد: ایشان اصناف را بازوی انقلاب می داند و در این مدت اگر تصمیمی قرار بود درباره اصناف گرفته گردد، حتما از اعضای این صنف مشورت گرفته و تا حد توان مشورت ها را عملیاتی می کرد.

فراهانی ضمن اعلام حمایت اصناف از سرپرستی مدرس خیابانی اظهار کرد: در زمانه ای که کمتر کسی به فکر اصناف و مسائل آنهاست و هرکس بر اساس منافع شخصی خود به جای حل مشکل، مسائلی برای اصناف ایجاد می نماید، مدرس خیابانی اصناف را سرلوحه برنامه هایش قرار داد و یاری کرد سرپا بمانند.

وی اظهار امیدواری کرد تا برنامه هایی که او در دوران قائم مقامی وزارت صنعت شروع نموده ادامه دار باشد و گفت: در صورت انتخاب ایشان به عنوان وزیر صنعت، می توانیم به ادامه دار بودن فعالیت هایشان در حوزه اصناف دلگرم باشیم.

به گزارش خبرنگاران، عصر روز دوشنبه رییس جمهوری با صدور حکمی حسین مدرس خیابانی - قائم مقام پیشین وزارت صنعت- را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3279

به "خبرنگاران مدرس خیابانی درد اصناف را می شناسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدرس خیابانی درد اصناف را می شناسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید