خبرنگاران بعضی جادههای خراسان رضوی برفی و لغزنده است

به گزارش آریا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده برف در بعضی شهرستانهای شمالی استان موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

خبرنگاران بعضی جادههای خراسان رضوی برفی و لغزنده است

ابراهیم نصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، بارش پراکنده برف در جاده های درگز- قوچان و قوچان - درگز در محدوده گردنه امام قلی و جاده قوچان- باجگیران موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

وی با اشاره به وجود مه رقیق در جاده مشهد- سرخس ادامه داد: در حال حاضر بارش در دیگر جاده های استان خراسان رضوی گزارش نشده و عبور و مرور در سایر راه های خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران که از روز چهارشنبه شروع شده تا صبح یکشنبه هفته آینده همراه با کاهش دمای هوا به زیر صفر به ویژه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت.

51 گردنه در راه های شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راه های روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 منطقه کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیر آسفالته در صندلی دوم کشور از نظر طول راهها واقع شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5412

به "خبرنگاران بعضی جادههای خراسان رضوی برفی و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی جادههای خراسان رضوی برفی و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید