خبرنگاران استاندار زنجان: پرستاران عالی ترین نماد احسان، انفاق و مهربانی هستند

به گزارش آریا بلاگ، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: روز پرستار روز قدردانی از انسان های عظیم و فرشتگان سپید پوشی است که علاوه بر نمونه شاخص ایثار، عالی ترین نماد احسان، انفاق و مهربانی در جامعه هستند.

خبرنگاران استاندار زنجان: پرستاران عالی ترین نماد احسان، انفاق و مهربانی هستند

فتح الله حقیقی روز یکشنبه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: این روزها در مقابله با ویروس منحوس کرونا همگان به رسالت عظیم پرستاران پی برده اند که در دشواری های این شرایطی که حتی نزدیکترین افراد خانواده توان نزدیک شدن و خدمت به فرد مبتلا را ندارند این فرشتگان مهربان با ایثار فراوان، چگونه بر بالین فردی که رنج بیماری را تحمل می نماید حاضر می شوند و از او مراقبت می نمایند که این بالاترین مرحله گذشت است.

وی یادآورشد: شاید سال جاری عظیمترین هدیه ای که بتوان به این منادیان سلامت داد رعایت هرچه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و ماندن در خانه است تا از شیوع بیشتر کرونا و مضاعف شدن زحمات این قشر ایثارگر جلوگیری گردد.

حقیقی افزود: سلام و درود خداوند بر پرستارانی که شبانه روز با الگو دریافت از عمه سادات با افتخار و بی منت بر بالین بیماران حاضر می شوند تا از آمال و درد آنان بکاهند و در اوج خستگی ایستاده اند تا ما بمانیم.

وی خطاب به پرستاران گفت: بعنوان خادم کوچک مردم استان برای شما و خانواده عزیزتان که مدتهاست بخاطر حس وظیفه در کنار آنها نیستید آرزوی بهروزی و شادکامی دارم و امیدوارم با شکست سریع این بیماری و عبور از این دوران، شاهد سلامتی، شادی و بالندگی هرچه بیشتر شما باشیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5563

به "خبرنگاران استاندار زنجان: پرستاران عالی ترین نماد احسان، انفاق و مهربانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: پرستاران عالی ترین نماد احسان، انفاق و مهربانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید