آپارتمان های ارزان قیمت در 3 منطقه از پایتخت

به گزارش آریا بلاگ، تهران (پانا) - در حالی که واسطه های بازار معاملات مسکن در مناطق مصرفی غرب تهران از نایاب یا دست کم کمیاب شدن فایل های فروش آپارتمان با قیمت کمتر از یک میلیارد تومان خبر می دهند، تحقیقات میدانی نشان می دهد در بعضی از مناطق مصرفی شرق، جنوب شرق و جنوب تهران این نوع فایل ها همچنان یافت می شوند.

آپارتمان های ارزان قیمت در 3 منطقه از پایتخت

به گزارش دنیای اقتصاد، هر چند تنوع این فایل ها به مراتب کمتر از فایل های فروش آپارتمان های با قیمت کل بیش از یک میلیارد تومان است. با این حال، آنالیز ها نشان می دهد آن دسته از متقاضیانی که به دنبال خرید مسکن با این سطح قیمت، یعنی کمتر از یک میلیارد تومان هستند بهتر است این مناطق را برای جست و جو انتخاب نمایند. چرا که هم اکنون در مناطق مصرفی غرب وحتی بعضی مناطق جنوب غربی تهران قیمت کل عمده آپارتمان ها بیش از یک میلیارد تومان است. آپارتمان هایی که هم اکنون با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان به بازار عرضه شده اند از سوی دیگر عمدتا واحدهایی با متراژ کمتر از 70 مترمربع، سن بنای بیش از 10 سال و واحدهای فاقد یک یا چند مورد از امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری و... هستند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6663

به "آپارتمان های ارزان قیمت در 3 منطقه از پایتخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "آپارتمان های ارزان قیمت در 3 منطقه از پایتخت" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان های ارزان قیمت در 3 منطقه از پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید