85 درصد روسها تعطیلات سال نو در خانه میمانند

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس یک نظرسنجی 85 درصد روس ها در نظر دارند تعطیلات سال نو میلادی را در خانه بگذرانند.

85 درصد روسها تعطیلات سال نو در خانه میمانند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسی ایتارتاس، سرویس یاندکس تراول (Yandex.Travel) در خصوص نتایج این نظرسنجی که در ماه های اکتبر تا دسامبر (حدوداً مهر تا آذر) انجام شد اظهار داشت بیشتر روس ها (85 درصد) قصد دارند تعطیلات سال نو (میلادی) را در خانه بگذرانند، در حالی که کسانی که قصد سفر دارند می خواهند به سوچی، مسکو، سن پترزبورگ، یالتا و قازان (Kazan) سفر کنند.

حدود 9 هزار و 500 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند: 13 درصد شرکت کنندگان گفتند به دلیل خطر ابتلا به کووید-19 مسافرت نخواهند کرد، 9 درصد تدابیر محدود کننده منطقه ای را عنوان کردند، 34 درصد گفتند پول کافی برای مسافرت ندارند و 29 درصد گفتند عادت دارند تعطیلات سال نو (میلادی) را در خانه بگذرانند.

کارشناسان پرطرفدار ترین مقصد ها برای مسافرت را در پایگاه های اینترنتی که پرواز ها و هتل ها را در شهر ها و کشور های مختلف رزرو می کنند، پیدا کردند. مسافران روس عمدتاً به مقصد های داخلی علاقه مند هستند، به طوری که سوچی و مسکو پرطرفدار ترین شهر ها برای مسافرت هستند. سن پترزبورگ با وجود محدودیت های کووید-19 در این شهر برای تعطیلات سال نو (میلادی) در جایگاه سوم واقع شده است. یالتا و قازان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

تعداد کمی از روس ها که قصد دارند برای این تعطیلات به خارج مسافرت کنند، می خواهند به ترکیه، آبخازی و امارات عربی متحده بروند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5428

به "85 درصد روسها تعطیلات سال نو در خانه میمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد روسها تعطیلات سال نو در خانه میمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید