15 کاری که در هاستل ها نباید انجام دهیم

به گزارش آریا بلاگ، در پاسخ به پرسش هاستل چیست؟ باید گفت، محل اقامت برای مسافران و افرادی است که با هزینه کم سفر می کنند و برای محل اقامت خود هزینه زیادی را در برنامه ریزی های سفری خود ندارند. هاستل یا خوابگاه اقامتگاه هایی هستند اشتراکی که چند تخت در یک اتاق و یا یک سوییت در اختیار افراد قرار داده می شود.

15 کاری که در هاستل ها نباید انجام دهیم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

برخی از این اقامتگاه ها امکاناتی در حد هتل های 4 یا 5 ستاره در اختیار مسافران قرار می دهند و با رستورانهای عالی، سالنهای ورزشی و محلهای مطالعه بزرگ و دیگر امکانات پذیرای افراد هستند. ولی در بیشتر موارد امکاناتی کم و محدود برای افراد فراهم میکنند.

15. جر و بحث کردن با دیگر مهمان ها

این مورد بسیار واضح است! اگر برای دعوا و جر و بحث وارد هاستل شوید واضح است که بیرونتان می کنند. تریپ ور این مورد را در صدر جدول بدترین کاری که یک بک پکر می توانند بکند گذاشته است. محیط هاستل محبت آمیز است و همه برای تفریح آمده اند در نتیجه کسی که با این محیط مطابق نباشد بیرون انداخته می شود.

14. سر و صدای زیاد در شب

با اینکه هیچ کس انتظار ندارد بهترین خواب زندگی خود را در هاستل تجربه کند، اما اگر شما به طور متوالی شب ها سر و صدای اضافه ایجاد کنید حتما از شما شکایت خواهد شد. این یک قانون استاندارد برای بک پکر ها است.

13. دزدی وسایل دیگران

این یک قانون واضح دیگر است. همانطور که دزدی در هر محیط دیگر اخلاقی نیست، در این جا نیز صدق می کند. اگر در هنگام برداشتن اموال دیگر مهمان ها و یا خود هاستل دستگیر شوید، قبل از این که بتوانید چیزی بردارید باید آنجا را ترک کنید.

12. آشپزی خارج از آشپزخانه

همیشه توصیه می شود در هاستل ها آشپزی کنید. اما آشپزی خارج از آشپزخانه قابل قبول نیست. مگر اینکه در باربیکیومحیط بیرونی هاستل باشد. در غیر این صورت پخت و پز در اتاق ها با هر وسیله ای و در هر اندازه ای سبب آزار دیگر مسافران و مالک خواهد شد.

11. ظروف را نشسته رها کردن

حتی اگر در خانه به انجام این کار عادت دارید، در هاستل این کار قابل قبول نیست. اگر دفعه اول بیرون انداخته نشوید بار دوم حتما این اتفاق می افتد. افراد این کار را بی ادبی و گستاخی می دانند.

10. روشن کردن چراغ در نیمه شب

قانون کلی در هاستل ها این است که اتاق ها صرفا برای خوابیدن است. این به معنی است که شما با وارد اتاق شدن و روشن کردن چراغ در نیمه شب سبب آزردن افرادی که خواب هستند می شوید و ممکن است سبب بیرون کردنتان در هاستل شود.

9. پوشیدن کفش در محیط داخل(زمانی که ممنوع است)

معمولا در کشورهای اسیایی و خاورمیانه پوشیدن کفش در داخل خانه ها بی احترامی است و در نتیجه این کار در هاستل ها غالبا ممنوع اعلام می شود. بی احترامی به این قانون سبب اخراج شما از هاستل خواهد شد.

8. پخش کردن لباس های کثیف در اتاق

رها کردن لباس های کثیف در اتاق به اندازه رها کردن ظرف های کثیف در سینک برای دیگر مسافران آزار دهنده است و ممکن است سبب شکایت از شما نزد کارمندان هتل شود.

7. استفاده بیش از حد از اینترنت

این روز ها بیش تر هاستل ها اینترنت رایگان ارائه می کنند اما استفاده بیش از حد از آن بی احترامی به دیگر مسافران است مخصوصا اگر تعدادی کامپیوتر محدود برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده باشد.

6. استفاده بیش از حد از دستشویی

همان قدر که استفاده از اینترنت حد دارد استفاده از سرویس ها نیز باید حد داشته باشد وهمیشه دیگران نیز در نظر گرفته شوند تا از شکایت جلوگیری شود.

5. آسیب زدن به هاستل

این کار اشتباه بزرگی است که در بهترین حالت فقط منجر می شود شما را بیرون کنند . اما غالبا مجبور به پرداخت جریمه و هزینه های جبران خسارت خواهید شد.

5. بی احترامی به کارکنان هاستل

کارکنان در هاستل ها فقط قصد دارند به شما کمک کنند و بحث کردن با آنها برنده ای نخواهد داشت . اگر از کارکنان راضی نیستید بهتر از هاستل را قبل از اینکه مشکل جدی پیش آید ترک کنید.

4. خوردن غذای دیگران

باور کنید با این کار نمی توانید با کسی دوست شوید. این کار از سریع ترین عواملی است که سبب می شود از هاستل بیرون شوید. بیشتر افراد در هاستل پول اضافی ندارند که صرف غذایی کنند که دیگران خواهند خورد.

3. انجام هر گونه کار غیر قانونی

هاستل ها محیط های بدون قانون نیستند و هر چیزی که در خارج ار آنها غیر قانونی است در محیط داخل نیز صدق خواهد کرد. کارکنان اجازه نمی دهند مهمان ها کاری انجام دهند که فعالیت هاستل را به خطر بیندازد.

2. رفت و آمد در هاستل با لباس نامناسب

این کار سبب می شود که دیگر مهمان ها معذب شوند و بی احترامی به حریم دیگران محسوب می شود.

1.شکستن قوانین کلی

این مورد کاملا واضح است! هاستل همانند هر مکان دیگری قوانینی دارد که باید رعایت شوند حتی اگر موافق آنها نباشید. ممکن است شکستن آنها برای بار اول مسئله ای ایجاد نکند ولی تکرار این کار دردسر ساز خواهد بود.

منبع: TheTravel.com

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: چمدان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1753

به "15 کاری که در هاستل ها نباید انجام دهیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "15 کاری که در هاستل ها نباید انجام دهیم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 کاری که در هاستل ها نباید انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید