چگونه حقوق کارکنان به صورت پلکانی معکوس، افزایش می یابد؟

به گزارش آریا بلاگ، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش 15 درصدی با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می نماید.

چگونه حقوق کارکنان به صورت پلکانی معکوس، افزایش می یابد؟

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در مورد افزایش پلکانی حقوق کارمندان، گفت: به صورت متوسط منابع افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال 99 دیده شده است، اما سناریوی برای عملکرد افزایش حقوق پلکانی کارمندان نیز در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: به صورت مثال در راه چاره افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت کف حقوق 3 میلیون تا 2 میلیون 700 هزار تومان در نظر گرفته می گردد که باید به صورت پلکانی نزولی افرادی که کمتر از میزان معین شده حقوق دریافت می نمایند به این حداقل برسند.

وی ادامه داد: حقوق افرادی که بیش از سقف معین شده است 12 درصد افزایش پیدا کند و 3 درصد دیگر به حقوق افرادی که زیر سقف معین شده است، تخصیص داده گردد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه سناریو های متفاوتی را در نظر داریم که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 در نظر گرفته شده است، توضیح داد: هر تصمیمی که در زمینه افزایش پلکانی حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و صحن علنی مجلس مورد تصویب قرار بگیرد اجرا می کنیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2117

به "چگونه حقوق کارکنان به صورت پلکانی معکوس، افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه حقوق کارکنان به صورت پلکانی معکوس، افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید