چرا کالدرون برخلاف برانکو در پرسپولیس محبوب نیست؟

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی پرسپولیس بعد از گذشت چند ماه هنوز نتوانسته ارتباط خوبی با بازیکنان و طرفداران ایجاد کند و سایه برانکو را همچنان بالای سر خود احساس می نماید.

چرا کالدرون برخلاف برانکو در پرسپولیس محبوب نیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون از زمان حضورش در پرسپولیس در معدود دفعاتی بوده که در جریان بازی های تیمش از سوی طرفداران تشویق شده است. در بازی های اخیر سرخپوشان هم شاهد تشویق برانکو ایوانکوویچ روی سکوها و شعار حیا کن رها کن برای سرمربی آرژانتینی بودیم. کالدرون نه در تنها بین طرفداران پرسپولیس محبوب نیست بلکه چنین شرایطی را هم در تیمش دارد و به هیچ عنوان رابطه خوبی بین او و سرخپوشان وجود ندارد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده کالدرون نتواند محبوبیتی برای خود در بین طرفداران و بازیکنان دست و پا کند. اگر چه کسب موفقیت و جام از جمله عوامل اصلی محبوبیت برانکو است اما در این میان نکات دیگری هم وجود دارد که تاثیرگذار است.

مصاحبه علیه بازیکنان تیمش

کمتر مربی حرفه ای در جهان، در رسانه ها به صورت مستقیم علیه بازیکنان تیم خود موضع گیری و آنها را به نوعی تخریب می نماید اما این قضیه در خصوص کالدرون صدق نمی نماید. او از ابتدای فصل تاکنون بارها این کار را انجام داده است. جونیور گزینه نهم من بود، بازیکن 36 ساله با دو جلسه تمرین در ترکیب من جایی ندارد، ما برخلاف تیم های دیگر بازیکن خارجی نداریم و با داخلی ها نتیجه می گیریم، علیپور با چیپ زدن به خودش، خانواده اش، پرسپولیس و طرفداران توهین کرد. این جملات را کالدرون در نشست های خبری خود علیه جونیور، سیدجلال، بازیکنان خارجی تیمش و علیپور عنوان نمود. او یکبار هم با شجاع خلیل زاده بر سر پست این بازیکن بگو مگو داشته است.

اعتراض به مسائل اقتصادی و تهدید رسمی باشگاه

اولین بار قبل از بازی تیمش با ماشین سازی تبریز (قبل از هفته نهم) بود که کالدرون در نشست خبری صراحتا علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و متذکر شد که دیگر از شنیدن وعده ها و امروز و فرداها خسته شده است. او همچنین تاکید نمود که فقط دو هفته دیگر منتظر دریافت مطالباتش می ماند در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهد گرفت. این تهدید او حالت رسمی هم به خود گرفت و او با ارسال دو نامه در فاصله 10 روز با یکدیگر به باشگاهش، تهدید به فسخ قرارداد یکطرفه هم کرد. با این حال باشگاه پرسپولیس برای اینکه آرامش را در تیمش ایجاد کند این موضوع را تکذیب کرد.

راضی نگه داشتن بازیکنان نیمکت نشین با ترفند عجیب

سرمربی پرسپولیس برای اینکه بازیکنان نیمکت نشین تیمش را بهتر کنترل نموده و به نوعی آنها را راضی نگه دارد قبل از هر بازی تیمش به آنها اعلام می نماید که در بازی بعد فیکس هستند. ترفندی که در چند مورد به حقیقت نپیوسته و دلخوری شدید بعضی بازیکنان نیمکت نشین را فراهم نموده است. همین مسئله باعث شده بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در تمرینات این تیم چندان با انگیزه ظاهر نشوند.

برگزاری تمرینات پشت درهای بسته

کالدرون در برقراری ارتباط با خبرنگاران هم مشکل داشته است. او در اکثر نشست های خبری خود مقابل سوالات انتقادی از تیمش موضع گرفته است. کالدرون اکثر تمرینات تیمش را پشت درهای بسته برگزار می نماید تا طرفداران و خبرنگاران را از حضور در استادیوم شهید کاظمی محروم کند. جالب تر اینکه او حتی مصاحبه های قبلی خود را هم تکذیب نموده و زیر بار حرف های گذشته خود هم نمی رود.

فرق کالدرون با برانکو

برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه به طرز عجیبی پرسپولیس را ترک کرد اما هنوز بین بازیکنان و طرفداران این تیم محبوبیت زیادی دارد. او در هر شرایطی تمرینات تیمش را غیر از دو روز مانده به مسابقه در حضور طرفداران و اصحاب رسانه برگزار می کرد. بارها در مصاحبه های خود اول از همه از شاگردانش تقدیر می کرد و هر زمانی هم که باشگاه به مشکل اقتصادی می خورد تاکید داشت که در نهایت پرداختی به اعضای تیمش انجام خواهد شد.

برانکو در شرایطی به باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش نامه زد که 11 ماه حقوقش عقب افتاده بود و در این مدت هم تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. در واقع او با وجود همه افتخاراتی که با پرسپولیس کسب کرد در خصوص مسائل اقتصادی علیه مدیریت باشگاهش موضع گیری نکرد. برانکو حتی در مواقعی که بازیکنان تیمش دچار بدترین اشتباهات فردی شده و حتی گل به خودی هم می زدند، پشت آنها را خالی نمی کرد. به خاطر همین مسائل است که او برخلاف کالدرون هنوز محبوب رختکن تیمش و سکوهاست.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1489

به "چرا کالدرون برخلاف برانکو در پرسپولیس محبوب نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کالدرون برخلاف برانکو در پرسپولیس محبوب نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید