پشتیبانی دستیار هوشمند مرسدس بنز از فناوری اینترنت اشیاء سامسونگ

به گزارش آریا بلاگ، به زودی کاربران مرسدس بنزهای سال 2021 می توانند از طریق دستیار هوشمند خودروی خود خانه هوشمندشان را کنترل کنند.

پشتیبانی دستیار هوشمند مرسدس بنز از فناوری اینترنت اشیاء سامسونگ

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا، سامسونگ در همکاری با مرسدس بنز قصد دارد تا خودروهای جدید این خودروساز را به اکوسیستم خانه هوشمند خود وارد کند و از این طریق به کاربران اجازه دهد که خانه هوشمندشان را در حین رانندگی کنترل کنند.

کاربران مرسدس بنز کلاس اس 2021 خواهند توانست از طریق دستیار هوشمند خودروی هود بسیاری از دستگاه های خانه خود از قبیل چراغ ها، قفل ها، ترموستات ها، سیستم های امنیت خانگی و بازکننده های درب شوتینگ زباله را کنترل کنند.

سامسونگ پیش ازاین در کنفرانس CES ماه ژانویه همکاری خود را با Smartcar اظهار داشت. هدف از این همکاری امکان اجرای نرم افزار SmartThings روی بیشتر خودروهای جدید عرضه شده در ایالات متحده آمریکا بود. در طی چند سال گذشته کاربران تسلا و سوبارو می توانستند دستگاه های خانه هوشمند خود را با خرید اشتراک نرم افزار EVEConnect از طریق خودرویشان کنترل کنند.

بااین حال این اولین باری است که یک دستیار هوشمند درون خودرویی با پلتفرم خانه هوشمند یکپارچه می شود. به این ترتیب کاربران به منظور کنترل خانه هوشمند خود از طریق اتومبیلشان به استفاده از پلتفرم هایی نظیر CarPlay، Android Auto یا Echo Auto متکی نخواهند بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4957

به "پشتیبانی دستیار هوشمند مرسدس بنز از فناوری اینترنت اشیاء سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی دستیار هوشمند مرسدس بنز از فناوری اینترنت اشیاء سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید