پروین:جای مجیدی در کنار استیلی خالی است

به گزارش آریا بلاگ، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاه ها اگر بازیکنانشان را به استیلی بدهند به المپیک می رود.

پروین:جای مجیدی در کنار استیلی خالی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی پروین در حاشیه تمرین امروز تیم امید گفت: ما باید همه دست به دست هم بدهیم که این تیم بعد از 40سال به المپیک برود. اگر نرود 4سال دیگر باید سالنی برود. باشگاه ها اگر بازیکنانشان را به استیلی بدهند به المپیک می رود. به آن ها گفتم باید خوب تمرین نمایند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: من با خود این بچه ها هم صحبت کردم به آنها گفتم اولین چیزی که به شما آسیب می زند همین موبایل ها است. باشگاه ها هم باید به این تیم یاری نمایند و اگر همه چیز دست من بود لیگ را تعطیل می کردم و بازیکنان را به تیم امید می دادم.همه این بازیکنان در لیگ بازی می نمایند و سرحال هستند. اگر باشگاه ها یاری نمایند و بازیکنان شان را به استیلی بدهند این تیم پیروز می گردد.

پروین در خصوص حضور حمید استیلی روی نیمکت تیم امید گفت: در ابتدا باید بگویم جای فرهاد مجیدی خالی است او در این تیم زحمت کشید به هر حال اختلاف نظرهایی وجود دارد. دلم می خواست که او اکنون در کنار حمید بود. استیلی هم چندین سال است که مربیگری می نماید او و دستیارانش بازیکن تیم ملی بوده اند به اعتقاد من آنهایی که فوتبالیست بوده اند می توانند مربیان پیروزی باشند.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص فضای مخرب مجازی چیست گفت: سوال هایی نپرسید که پیچاندنی است!

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1852

به "پروین:جای مجیدی در کنار استیلی خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین:جای مجیدی در کنار استیلی خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید