پرواز تهران-ایلام مجبور به فرود در مهرآباد شد

به گزارش آریا بلاگ، خبرنگاران: عصر امروز (آدینه) پرواز تهران به ایلام پس از رسیدن به آسمان ایلام به مبدا بازگشت؛ در حالیکه خلبان دلیل این امر را آماده نبودن شرایط برای فرود بیان کرد بعضی مسافران به دلایل دیگری اشاره کردند.

پرواز تهران-ایلام مجبور به فرود در مهرآباد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، براساس گزارش های منتشر شده پرواز نوبت عصر امروز آدینه (تهران - ایلام - تهران) شرکت هواپیمایی ماهان پس از رسیدن به آسمان شهر ایلام به مبدا بازگشت و مسافران را در تهران پیاده کرد. علت این اتفاق ابتدا مبهم اعلام شد.

بعد از پیگیری های مسافران، خلبان علت این امر را آماده نبودن شرایط برای فرود در ایلام مطرح نمود؛ این در حالیست که چند تن از مسافران به رسانه های استان اعلام کردند دود از یکی از موتورهای هواپیما برخاسته است.

براساس پیگیری های خبرنگار ایرنا، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد بدی آب و هوا را علت این اتفاق عنوان نموده است. همچنین پرواز 3323 هواپیمایی ایران ایر به مقصد رامسر به دلیل نامساعد بودن هوای مقصد باطل شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5492

به "پرواز تهران-ایلام مجبور به فرود در مهرآباد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تهران-ایلام مجبور به فرود در مهرآباد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید