والورده: اخراج دیونگ لطمه زیادی به ما زد، دربی خیلی پرفشاری بود

به گزارش آریا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است اخراج هافبک هلندی اش تأثیر زیادی در فرایند بازی با اسپانیول داشته است.

والورده: اخراج دیونگ لطمه زیادی به ما زد، دربی خیلی پرفشاری بود

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا در دربی کاتالونیا رجحان 2 بر یک خود مقابل اسپانیول را در دقایق سرانجامی بازی با تساوی 2-2 عوض کرد و صدر جدول را تنها به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید پس گرفت، پس از این بازی گفت: ما باید در هر بازی بجنگیم. ما بازی را بد آغاز کردیم، در ادامه پیروز شدیم به بازی برگردیم اما سپس 10 نفره شدیم که همین موضوع باعث شد اسپانیول به ما فشار بیاورد و گل تساوی را به ثمر برساند.

وی همچنین درباره اخراج هافبک هلندی اش در دقیقه 75 بازی گفت: اخراج فرنکی دیونگ لطمه زیادی به ما زد و نتوانستیم به گل سوم برسیم. به هر حال فوتبال همین است. بازی خیلی پرفشاری بود، یک دربی با کلی تنش و احساس. وقتی هم گل تساوی را دریافت می کنید با حس از دست دادن دو امتیاز از زمین خارج می شوید.

سرمربی آبی واناری ها در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: در بعضی بازی ها اوضاع برای مان به خوبی پیش می رود اما در بعضی بازی های دیگر اوضاع اینطور نیست. نیمه اول فصل سرانجام یافت و ما در حالی باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم که با رئال مادرید هم امتیاز هستیم.

ارنستو والورده در سرانجام تأکید کرد: ما کوشش زیادی برای کسب سه امتیاز این بازی کردیم. به هر حال این امری طبیعی در لیگی پرچالش است. وقتی به گذشته نگاه می کنیم، می بینیم که امتیازهایی در گذشته از دست داده ایم اما باید بجنگیم و سعی کنیم به پیروزی برسیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2072

به "والورده: اخراج دیونگ لطمه زیادی به ما زد، دربی خیلی پرفشاری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: اخراج دیونگ لطمه زیادی به ما زد، دربی خیلی پرفشاری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید