همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش آریا بلاگ، ایرنا نوشت: همزمان با برگزار پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جمعی ازمخالفان دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواستار و رئیس جمهوری کنونی این کشور درمقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند.

همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، تجمع کنندگان ضمن حمل پلاکاردهایی با مضمون مخالفت با دونالد ترامپ، علیه او شعار دادند.معترضان همچنین یکی از خیابان های نزدیک کاخ سفید را برای مدتی مسدود کردند.

به رغم درخواست مکرر پلیس از معترضان برای متفرق شدن، مخالفان خشمگین دونالد ترامپ برابر دستور پلیس مقاومت کردند.

همچنین گزارش حاکی است یک گروه مخالف ترامپ به نام امریکای روستایی 2020 دو پلاکارد عظیم در آسمان فیلادلفیا به اهتزار درآوردند که روی جملاتی در تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات برای مشخص سرنوشت خود و جملاتی در مخالفت با ترامپ نقش بسته بود.

از چند روز پیش از انتخابات، بسیاری از رسانه های آمریکا از احتمال بروز درگیری و آشوب های خیابانی بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج خبر داده اند.

در نیویورک، واشنگتن و بسیاری دیگر شهرهای کلیدی آمریکا، بانک ها و فروشگاه ها از بیم درگیری های خیابانی و حمله ور شدن معترضان به مغازه ها، با تخته های عظیم اقدام به ایجاد حصارهای بلند مقابل فروشگاه ها و بانک ها نموده اند.

2323

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5060

به "همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همزمان با انتخابات 2020 آمریکا؛ تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید