هدف ما قهرمانی است، پرسپولیس شرایط خوبی دارد

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز جمعه تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

هدف ما قهرمانی است، پرسپولیس شرایط خوبی دارد

در این مسابقه که از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با حضور 35 هزار تماشاگر آغاز شد، وحید امیری (34) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس 34 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. سپاهان هم 31 امتیازی است. این تیم هم یک بازی معوقه با صنعت نفت دارد که این دیدار فردا برگزار می شود.

بشار رسن هافبک پرسپولیس بعد از این بازی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حتی با اینکه 10 نفره شدیم باز هم موقعیت های زیادی از دست دادیم.

وی تاکید کرد: هدف ما در سرانجام نیم فصل مانند سه فصل پیش قهرمانی است و نمی خواهیم آن را در اختیار تیم دیگری قرار دهیم.

بشار رسن در ادامه گفت: شرایط پرسپولیس این روزها خوب است بازی به بازی پیش می رویم و نتایج قابل قبولی هم کسب کرده ایم. امیدوارم این فرایند را تا سرانجام فصل ادامه دهیم.

وی در سرانجام و در خصوص دریافت مطالباتش گفت: با مسئولان باشگاه صحبت کرده ام و مطمئنم آنها مسائل من را به زودی برطرف خواهند کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1995

به "هدف ما قهرمانی است، پرسپولیس شرایط خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما قهرمانی است، پرسپولیس شرایط خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید