نماینده مجلس هند: دولت دهلی نو از کرونا علیه مسلمانان سوءاستفاده ابزاری می کند

به گزارش آریا بلاگ، مولانا بدر الدین اجمل ضمن انتقاد از سیاست های دولت دهلی نو اعلام نمود: متهم کردن مسلمانان به شیوع کرونا غیر مستند و غلط است.

نماینده مجلس هند: دولت دهلی نو از کرونا علیه مسلمانان سوءاستفاده ابزاری می کند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، مولانا بدرالدین اجمل کننده مجلس هند و از چهره های مطرح مذهبی این کشور اظهار داشت: شاهد شیطنت برخی رسانه های هندی هستیم که تلاش می کنند شیوع کرونا را به مرکز جماعت تبلیغی موجود در شهر دهلی گره بزنند.

وی شرح داد: متاسفانه حتی از این بیماری نیز علیه مسلمانان سوءاستفاده می شود و تعیین است که می خواهند به اختلافات مذهبی در آن دامن بزنند.

بدرالدین اجمل گفت: دولت هند به خوبی می داند که جماعت تبلیغی تنها به مسائل عمومی زندگی مردم می پردازد با این حال دولت مانع نشر اخبار کذب علیه مسلمانان نمی شود.

وی گفت: ما گزارش هایی منتشر کردیم که نشان می دهد پس از منع آمد و شد ناگهانی افرادی که در مرکز جماعت تبلیغی حضور داشتند به پلیس معرفی شدند تا به خانه های خود بازگردند.

این چهره مذهبی افزود: متاسفانه پلیس علی رغم دریافت درخواست ما هیچ توجهی به شرایط این افراد نکرد و آنها به دلیل وجود قوانین عدم تردد نتوانستند به منازل خود بازگردند.

وی گفت: در اصل ما باید از پلیس هند شکایت کنیم زیرا آنها بدون توجه به شرایط وخیم افراد موجود در مرکز هیچ تلاشی برای بازگردندان آنها به خانه هایشان نکردند.

بدرالدین اجمل افزود: سروزیر دهلی نیز به جای حل مساله از جملات نامناسبی علیه مسلمانان استفاده کرد که نشان می دهد تلاش برای تخریب مسلمانان و به حاشیه کشیدن آنها در تمام سطوح دولتی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است پیش از شیوع کرونا در هند شهرهای این کشور صحنه تظاهرات ضد دولتی علیه تصویب قانون تبعیض مذهبی بود که طبق آن غیر هندی ها به شرط مسلمان نبودن تابعیت هندی دریافت می کردند.

همزمان با سفر ترامپ به هند، هندوهای متعصب و نظامیان این کشور ضمن حمله به مسلمانان حداقل 50 نفر را کشته و 400 نفر را نیز به شدت زخمی کردند.

.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2804

به "نماینده مجلس هند: دولت دهلی نو از کرونا علیه مسلمانان سوءاستفاده ابزاری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس هند: دولت دهلی نو از کرونا علیه مسلمانان سوءاستفاده ابزاری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید