نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه

به گزارش آریا بلاگ، دو هفته گذشته و در پی تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، مدارس در مناطق قرمز تعطیل بودند و امر آموزش به طور کامل در بستر فضای مجازی دنبال شد.

نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به اتمام محدودیت های دوهفته ای، درباره نحوه فعالیت مدارس مناطقی که از شرایط قرمز کرونایی خارج می شوند، این گونه پاسخ داده است: ستاد ملی مبارزه با کرونا در این زمینه معین تکلیف نموده است، بنابراین در مناطق نارنجی فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی در حاشیه نشست مشترک با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر این نکته نیز تاکید نموده است: مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش های غیرحضوری نظارت خواهند کرد.

وزارت آموزش و پرورش پیش از این و در پی انتشار بعضی اخبار عیررسمی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی درباره چگونگی فرایند ادامه سال تحصیلی جاری با صدور اطلاعیه ای اعلام نموده بود که وزارت آموزش و پرورش با در نظر دریافت این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و فرایند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5321

به "نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت مدارس در مناطق نارنجی از شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید