مرد عنکبوتی سال جاری به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

به گزارش آریا بلاگ، هرچند مدت نسبتاً زیادی است که خبر تازه ای از بسته الحاقی مرد عنکبوتی برای بازی اونجرز منتشر نشده است اما اخیراً استودیو کریستال داینامیکس تأیید نموده است که آن ها همچنان برنامه دارند این بسته الحاقی را در سال 2021 منتشر نمایند.

مرد عنکبوتی سال جاری به بازی اونجرز اضافه خواهد شد

البته، آن ها مانند قبل تاریخ دقیقی را اعلام ننموده اند اما به هر حال وعده داده اند که بسته الحاقی مرد عنکبوتی قرار است در همین سال برای بازی Marvels Avengers منتشر گردد. در مصاحبه ای که سایت GamesRadar با اسکات والترز، طراح بازی ارشد Marvels Avengers، انجام داده است، آن ها غالباً درباره بسته الحاقی پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا صحبت کردند اما در بخشی از این مصاحبه والترز بیان نموده که تیم توسعه دهنده بازی همچنان روی اضافه کردن مرد عنکبوتی به بازی اونجرز کار می نماید. او در جریان این مصاحبه می گوید: بله، ما همچنان روی آوردن عنکبوتی به دنیای این بازی کار می کنیم و طبق برنامه های قبلی قصد داریم این کار را در همین سال انجام دهیم. در حال حاضر به خوبی طبق برنامه هایمان پیش می رویم.

با وجود این صحبت ها، هنوز به صورت دقیق تعیین نشده است که استودیو کریستال داینامیکس تا چه میزان در فرایند توسعه بسته الحاقی مرد عنکبوتی پیشرفت داشته است. با این حال، این را می دانیم که حداقل تا قبل از سرانجام تابستان نباید انتظار داشته باشیم که این شخصیت محبوب به جمع شخصیت های بازی اضافه گردد. باید امید داشته باشیم که این اتفاق در چند ماه سرانجامی سال رخ دهد. گفتنی است که در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی قرار است انحصاری پلی استیشن باشد و در پلتفرم های دیگر شاهد حضور او نخواهیم بود.

هرچند از تاریخ عرضه بسته الحاقی مرد عنکبوتی آگاهی نداریم اما توسعه دهندگان بازی Marvels Avengers در این مدت بیکار نبوده اند و اخیراً بسته الحاقی پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا را منتشر نموده اند. این بسته الحاقی شخصیت محبوب پلنگ سیاه، دشمنان تازه و بعلاوه مأموریت های تازه ای را به بازی اضافه می نماید. طبق گفته های کریستال داینامیکس، پلنگ سیاه: نبرد برای واکاندا عظیم ترین بسته الحاقی بازی اونجرز تا به این لحظه است.

بازی Marvels Avengers در سال گذشته عرضه شد و نتوانست در حد انتظارات عمل کند و عملاً شکستی را برای اسکوئر انیکس رقم زد که حتی آن ها به صراحت این موضوع را اعلام کردند. با این حال، همان طور که تعیین است، اسکوئر انیکس و استودیو کریستال داینامیکس ناامید نشده اند و قصد دارند به وسیله پشتیبانی از بازی و ارائه این بسته های الحاقی دوباره توجه هواداران خود را جلب نمایند. به نظر می رسد که آن ها بتوانند تا حدی به این خواسته دست پیدا نمایند اما برای اطمینان از این موضوع باید صبر کنیم تا ببینیم استقبال هواداران از بسته الحاقی پلنگ سیاه چگونه خواهد بود.

منبع: Gamespot

نکته: عکس اصلی خبر مربوط به بازی اسپایدرمن پی اس فور است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7758

به "مرد عنکبوتی سال جاری به بازی اونجرز اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عنکبوتی سال جاری به بازی اونجرز اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید