مدل های قفسه کتاب در طرح های کلاسیک و مدرن مناسب فضاهای کوچک

به گزارش آریا بلاگ، شک نداشته باشید که قفسه های کتاب جزء بهترین و مفیدترین قطعاتی هستند که برای خانه خود تهیه می کنید. انواع مدل های قفسه کتاب نه تنها کالکشن رمان های شما را سر و سامان می دهند بلکه آنها و سایر لوازم دکوری را به گونه ای هنری در دکوراسیون خانه بنمایش می گذارند. حتی با قرار دادن سبد و صندوقچه درون قفسه ها، می توانید از آنها برای انبار کردن خرت و پرت های موجود در اطراف خانه نیز بهره ببرید. اگر مدل قفسه کتاب خود را درست و هوشمندانه انتخاب کنید مطمئن باشید سال های سال و شاید هم ده ها سال از آن استفاده خواهید کرد.

مدل های قفسه کتاب در طرح های کلاسیک و مدرن مناسب فضاهای کوچک

یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید قفسه کتاب توجه به استایل و سبک طراحی آنها است. سبک و استایل طراحی هم به نوع استفاده شما بر می شود ممکن است قفسه را فقط برای بنمایش گذاشتن برخی از دکوری های خود بخواهید یا اینکه فقط بدنبال کتابخانه ای کوچک برای خانه خود می شد، در هر صورت برای خرید با گزینه های گوناگونی روبرو خواهید شد.

مرسوم ترین مدل های قفسه کتاب، مدل های استاندارد هستند عمدتا از چوب یا ام دی اف ساخته می شوند و فریمی یک تکه طبقه های هم اندازه یا ناهمگون آنها را احاطه می نماید. برای گوشه های خانه ها نیز مدلی مخصوص همین فضاها طراحی شده که به قفسه های کنجی نیز معروف هستند. این مدل ها معمولا باید بصورت سفارشی ساخته شوند تا دقیقا با شکل گوشه اتاق همخوانی داشته و آنرا کامل بپوشاند. در ادامه سایر مدل های شیک قفسه کتاب را مشاهده خواهید کرد.

مدل های قفسه کتاب

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5179

به "مدل های قفسه کتاب در طرح های کلاسیک و مدرن مناسب فضاهای کوچک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدل های قفسه کتاب در طرح های کلاسیک و مدرن مناسب فضاهای کوچک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های قفسه کتاب در طرح های کلاسیک و مدرن مناسب فضاهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید