مدل های جدید چراغ آویز اتاق خواب در انواع مدرن و سنتی

به گزارش آریا بلاگ، چراغ آویز اتاق خواب وقتی کنار تخت نصب می شود، علاوه بر ذخیره سازی فضا بخاطر عدم نیاز به میز و لامپ پاتختی، ظاهر بسیار زیبا و مدرنی هم به دکوراسیون اتاق خواب می دهد. این لامپ های آویز انواع بسیار گوناگونی دارند و در صورت انتخاب صحیح، براحتی می توانند تبدیل به زیباترین نقطه دکوراسیون بدل شوند. در این مطلب با تعدادی از جدیدترین طرح های لامپ آویز اتاق خواب در طرح های سنتی، کلاسیک، مدرن و مینیمال آشنا خواهید شد که بهمراه خود، شگفتی و تازگی را به دکوراسیون می آورند. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مدل های جدید چراغ آویز اتاق خواب در انواع مدرن و سنتی

ابتدا با مدل هایی مناسب اتاق خواب دخترانه و اتاق بزرگسالان با تم زنانه شروع می کنیم. لامپ های حبابی یکی از نوستالژیک ترین اشیاء در هر خانه ای هستند، لامپ های ادیسونی دقیقا از همین طرح لامپ های سنتی استفاده می کنند اما تکنولوژی بکار رفته در آنها، مدرن بوده و مصرف برق کمتری هم دارند. همانطور که در شکل اول پایین مشاهده می کنید، دیوار پشت تخت خواب به رنگ مشکی درآمده و چراغ آویز اتاق خواب با لامپ های حبابی بزرگ و سیم های بلند صورتی رنگ، در زمینه مشکی بخوبی خودنمایی می کند. اجرای این سیستم، کاری بسیار هوشمندانه برای اضافه کردن اندکی رنگ و جذابیت به اتاق خواب هایی با تم سفید و مشکی است.

دکوراسیون روستیک یکی از پرطرفدارترین سبک های چیدمان برای اتاق خواب است. ترکیب طناب و سیم نیز یک ترکیب روستیک است که در بسیاری از سبک ها، از مدرن گرفته تا خانه های روستایی و مزرعه ای کاربرد دارد. آویزان کردن دو لامپ در ارتفاع متفاوت نیز راهی بسیار عالی برای جلب توجه بیشتر در چیدمان است.

طرح کمد دیواری اتاق خواب مد روز در طراحی داخلی + 40 عکس

اگر عاشق دکوری های آنتیک بوده و علاقه وافری به وسایل قدیمی و عتیقه دارید، مدل آورده شده در شکل اول پایین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این لامپ های فانوسی با زنجیر از سقف آویزان شده و یک سیم باریک و تقریبا نامرئی از بین حلقه های زنجیر وظیفه برق رسانی به لامپ درون محفظه را برعهده دارد. این لامپ زیبا کاملا دست ساز بوده و توسط یک برقکار خوش ذوق ساخته شده است. خود لامپ فانوسی از یک مغازه عتیقه فروشی خریداری شده و توسط برقکار به لامپ برقی مدرن تبدیل شده است.

برای دکوراسیون های کلاسیک، باید از لوازمی فاخر با ظاهری چشم گیر استفاده کرد. چراغ آویز اتاق خواب لوکس زیر شکلی شبیه به فانوس شیشه ای دارد و کریستال های آن هنگام روشن شدن به شکلی فوق العاده زیبا می درخشند. دیوار سفید و خنثی در زمینه، باعث شده این چراغ زیبا به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شود.

40 مدل آینه قدی پایه دار مناسب اتاق خواب و ورودی منزل

خیلی ها اتاق خواب را بهترین مکان برای استفاده از لوازم عجیب و غریب یا غیر منتظره می دانند، چرا که این اتاق مخصوص خود فرد طراحی شده و او می تواند به هر روشی که می پسندد اتاق خود را تزیین کند. شکل اول پایین یک چراغ آویز کروی فلزی و براقی را نشان می دهد که توسط دست ساخته شده است. چنین چراغی در اتاق هایی با رنگ های تیره، مثل سرمه ای سیاه و خاکستری تیره بسیار زیبا دیده خواهد شد. وقتی لامپ را روشن می کنید، نور از لابلای منافذ کلاهک چراغ به بیرون می تابد، نور چراغ به حدی است که شب هنگام روشنایی مناسب برای مطالعه آخر شب در رخت خواب فراهم کند.

آویزان کردن یک لوستر با سایز بزرگ در کنار تخت خواب حرکتی شجاعانه و البته تا حدی عجیب است، اما در شکل اول پایین مشاهده می کنید که این کار اگر درست انجام شود، منجر به یک نتیجه عالی خواهد شد. اگر اتاق خوابی بزرگ دارید و از طرفی خواستار طرح های لوکس و پر زرق و برق هستید، حتما این گزینه را نیز در تزیین اتاق خواب تان در نظر داشته باشید. مدل تخت خواب اتاق زیر، از مدل های سایبان دار است. برای کنترل میزان روشنایی لوسترهای اطراف تخت خواب، می توان با کشیدن پرده های اطراف تخت، میزان نور ورودی به داخل را کاهش داد.

40 نمونه رنگ اتاق خواب بزرگسال جدید و نوآورانه با تم سبز

چراغ آویز اتاق خواب در سایز بزرگ کمتر از آویزان کردن لوستر ریسک دارد اما بازهم حرکتی غیرمعمول است. آویزان کردن چراغی بزرگ با کلاهک چند وجهی و آینه ایی، مانند شکل اول در پایین، راهی عالی برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب به سبک امروزی است.

چراغ های استوانه ای که شکلی شبیه به درام یا طبل های موسیقی دارند یکی از پر طرفدارترین طرح ها در بین مردم هستند. آویزان کردن این چراغ ها از زنجیر فلزی، حسی بسیار لوکس و شیک به فضای اتاق می دهد. وقتی چراغ آویز اتاق خواب را با روتختی طرح کلاسیک به رنگ خاکستری ترکیب می کنید، ظاهر اتاق خواب دقیقا شبیه با اتاق هتل های لوکس 5 ستاره می شود. شکل زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد. تمام این چراغ ها دارای کلید کنترل روشنایی هستند تا مصرف کننده به میزان دلخواه خود شدت روشنایی را تنظیم کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اتاق
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4752

به "مدل های جدید چراغ آویز اتاق خواب در انواع مدرن و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید چراغ آویز اتاق خواب در انواع مدرن و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید