محبوب ترین بانک مرکزی دنیا در توییتر

به گزارش آریا بلاگ، بانک مرکزی هند تنها بانک مرکزی عظیم دنیا است که در توییتر به رقم یک میلیون طرفدار دست پیدا کرد.

محبوب ترین بانک مرکزی دنیا در توییتر

شاکتیکانتا داس، رییس بانک مرکزی هند در توییتی بیان کرد حساب توییتری RBI@ روز یکشنبه به مرز یک میلیون طرفدار رسید که بالاتر از حدود 892 هزار طرفدار در ژوئن است. در مقابل بانک مرکزی آمریکا حدود 678 هزار طرفدار، بانک مرکزی اروپا 591 هزار طرفدار و بانک مرکزی انگلیس بالای 317 هزار طرفدار در توییتر دارند.

داس از زمان شیوع ویروس کرونا، کنفرانسهای مطبوعاتی را به صورت مجازی به وسیله کانال یوتیوب بانک مرکزی هند و حساب رسمی در توییتر برگزار نموده و این کانال ارتباطی را در میان سرمایه گذاران و عموم مردم متداول نموده است.

بانک مرکزی هند اخیرا حساب توییتری دوم RBIsays@ و یک صفحه فیس بوک با همین نام را راه اندازی نموده تا به انتشار گسترده پیامهای مطلعی رسان برای عموم مردم و ترویج پرداختهای دیجیتالی یاری کند. همچنین از آمیتا باچان، هنرپیشه معروف بالیوددی برای یاری به گسترش سواد اقتصادی در میان مردم یاری گرفته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، گزارش گلوبال فیندکس ریپورت نشان می دهد حدود 80 درصد از بزرگسالان هندی در حال حاضر حساب بانکی دارند که این رقم در مقایسه با حدود 53 درصد در سال 2014 رشد داشته است. اگرچه از زمان شیوع همه گیری ویروس کرونا، مبادلات دیجیتالی افزایش پیدا نموده است اما همچنان مطلع عمومی و سواد دیجیتالی در هند ضعیف مانده و به موارد رو به رشد کلاهبرداری منجر شده است.،ایسنا

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5240

به "محبوب ترین بانک مرکزی دنیا در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین بانک مرکزی دنیا در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید