مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ را تصویب کرد

به گزارش آریا بلاگ، مجلس نمایندگان آمریکا تقریبا در راستای خطوط حزبی استیضاح دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور را در دو بند تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ را تصویب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان این سومین بار در تاریخ آمریکا است که رئیس جمهوری در مجلس نمایندگان استیصاح می گردد.

استیضاح های پیشین روسای جمهور آمریکا مربوط به اندرو جانسون (1869) و بیل کلینتون (1998) بوده است.. در فرایند استیضاح ریچارد نیکسون (1972) پیش از رای گیری مجلس نمایندگان، نیکسون از مقامش استعفا کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصویب بند اول استیضاح را با 230 رای موافق در برابر 197 رای مخالف و یک رای ممتنع اعلام می نماید

استیضاح دونالد ترامپ در دو بند تصویب شد: بند اول سوء استفاده از قدرت (برای بی حیثیت کردن جو بایدن رقیب انتخاباتی اش با فشار بر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین برای تحقیق قضایی در خصوص فرزند بایدن که عضو هیأت مدیره یک شرکت اوکراینی بود) و بند دوم مانع تراشی در برابر کنگره در تحقیقات درباره این مورد است.

اکنون لایحه استیضاح به مجلس سنا فرستاده می گردد تا این مجلس محاکمه ای را آغاز کند که ممکن است به عزل رئیس جمهور بینجامد.

انتشار گزارش کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره استیضاح ترامپ

ٖکمیته قضایی مجلس نمایندگان بندهای استیضاح ترامپ را تصویب کرد

اطلاع نگاشت | استیضاح رئیس جمهور آمریکا چطور انجام می گردد؟

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1897

به "مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح دونالد ترامپ را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید