لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، تلاش آسیابری برای کسب نشان برنز ، حذف عسگری و خاکسار

به گزارش آریا بلاگ، در ادامه روز نخست رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، علی اصغر آسیابری به دیدار رده بندی راه یافت و بهمن عسگری و طراوات خاکسار از دور مسابقات کنار رفتند.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، تلاش آسیابری برای کسب نشان برنز ، حذف عسگری و خاکسار

به گزارش خبرنگاران، روز نخست از هفتمین و آخرین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از صبح امروز (جمعه) در مادرید اسپانیا پیگیری شد و علی اصغر آسیابری به دیدار رده بندی وزن 75 کیلوگرم صعود کرد و بهمن عسگری و طراوت خاکسار با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

در ادامه مبارزات امروز، بهمن عسگری در وزن 75 کیلوگرم در دور نخست به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا رفت و با شکست سه بر صفر مقابل حریف خود از دور مسابقات کنار رفت. نکته جالب رقابت های وزن پنجم علاوه بر شکست بهمن عسگری نفر نخست رنکینگ المپیک، حذف کن نیشمیورا، رافائل آقایف و استانیسلاو هورنا نفرات برتر رنکینگ در این مسابقات بود.

در همین وزن، علی اصغر آسیابری ابتدا در مرحله نخست با نتیجه 3 بر یک مقابل انس گاریبوویچ از کرواسی گذشت و در ادامه با نتیجه 9 بر صفر از سد کوئنتین ماهودین از بلژیک عبور کرد.

آسیابری در دور سوم به مصاف کن نیشیمورا، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2018 و دارنده 2 مدال طلا و یک برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 از ژاپن رفت و با عملکردی درخشان با نتیجه 6 بر یک حریف پرآوازه خود را شکست داد. او در دور چهارم به مصاف به مصاف لوگان داکاستا از فرانسه رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

با صعود کاراته کا فرانسوی به دیدار پایانی، علی اصغرآسیابری در جدول شانس مجددا به مصاف ارمان التیمور از ترکیه رفت و با پیروزی 5 بر یک مقابل حریف خود به دیدار رده بندی راه یافت.

آسیابری برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا می رود.

اما در رقابت های وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوات خاکسار پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کارلا بورکیت از انگلیس شد. با شکست کاراتهکا انگلیسی در ادامه رقابتها طراوات خاکسار از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این و در رقابت های وزن 67- کیلوگرم، امیر مهدیزاده با فزونی مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی صعود کرد. سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم با شکست در مرحله سوم از دور رقابت ها کنار رفت و نگین باقری از راهیابی به دور سوم رقابت های کاتا بازماند.

هفتمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا به مدت سه روز در مادرید برگزار خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1502

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، تلاش آسیابری برای کسب نشان برنز ، حذف عسگری و خاکسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، تلاش آسیابری برای کسب نشان برنز ، حذف عسگری و خاکسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید