فشارهایمان به آمریکا برای ارسال محموله ماسک را ادامه خواهیم داد

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- نخست وزیر کانادا گفت، کشورش به کوشش برای متقاعد کردن آمریکا برای قطع جلوگیری هایش از صادرات محموله های کالاهای پزشکی مخصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد.

فشارهایمان به آمریکا برای ارسال محموله ماسک را ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که استان آلبرتای کانادا هم نسبت به مواجهه با یک فاجعه مالی هشدار داد.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، روز سه شنبه در یک نشست خبری بیان کرد، یک بخش 500 هزارتایی از ماسکهای پزشکی ان95 فراوری شرکت 3M که متعلق به یک سفارش 4 میلیون تایی از این ماسکها از سوی استان اونتاریو است، باید امروز چهارشنبه به کانادا برسد.

اخیرا دولت محلی استان اونتاریو شکایت کرد از اینکه در پی امضای حکمی از سوی دونالد ترامپ با هدف متوقف ساختن صادرات تجهیزات ایمنی پزشکی فراوریی شرکتهای آمریکایی، ارسال محموله ماسکهای مذکور به این استان مسدود شده است و بعد از آن مقامهای کانادا اعمال فشار بر آمریکا به منظور دریافت این محموله را شروع کردند.

ترودو گفت: ما یک سری گفتگوهای سازنده و ثمربخش را انجام داده ایم و این اطمینان را پیدا کردیم که این محموله خاص فرستاده می گردد اما همچنان تصدیق می کنیم که باید تلاشهای بیشتری انجام گردد. ما برای دولت آمریکا فرایند تبادل خدمات و محموله های بهداشتی درمانی به وسیله مرز را برجسته می کنیم.

اخیرا همچنین جیسون کنی، وزیر اول استان آلبرتای کانادا گفت، بحران شیوع کرونا میزان بیکاری در این استان را احتمالا به سطح 25 درصد افزایش خواهد داد.

این استان نفت خیز کانادا در کنار بحران شیوع کرونا از بابت کاهش قیمت نفت نیز متحمل ضررهای مالی هنگفت شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2970

به "فشارهایمان به آمریکا برای ارسال محموله ماسک را ادامه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشارهایمان به آمریکا برای ارسال محموله ماسک را ادامه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید