سخنگوی باشگاه ذوب آهن: توافق پرسپولیس با اسماعیلی فر صحت ندارد، بازیکنان آفریقایی فسخ نکرده اند

به گزارش آریا بلاگ، سخنگوی باشگاه ذوب آهن با تکذیب خبر توافق پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر، گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای در مورد انتقال اسماعیلی فر با ما انجام نداده است و ما به هیچ عنوان دانیال را از دست نمی دهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن: توافق پرسپولیس با اسماعیلی فر صحت ندارد، بازیکنان آفریقایی فسخ نکرده اند

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، خبر توافق دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: اسماعیلی فر با ما قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای در مورد انتقال این بازیکن با ما انجام نداده است. از طرف دیگر به دنبال تقویت تیم هستیم نه تضعیف آن؛ این بازیکن با ما قرارداد دارد و هیچ صحبتی نه پرسپولیس و نه باشگاه دیگری با ما انجام نداده است و به هیچ عنوان اسماعیلی فر را از دست نمی دهیم.

وی ادامه داد: اسماعیلی فر جزو بازیکنان تاثیرگذار ما است و مطمئنا هم خود بازیکن و هم باشگاه، به قرارداد پایبند هستند. ما فقط به دنبال تقویت تیم در نقاط ضعف آن هستیم تا در نیم فصل دوم با تمام توان شرکت کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با تکذیب خبر فسخ قرارداد 2 بازیکن خارجی ذوب آهن، اضافه کرد: من این خبر را از رسانه ها شنیده ام و فعلا در این مورد اتفاقی رخ نداده و قرارداد این 2 بازیکن را فسخ نکرده ایم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه ذوب آهن تصمیمی برای فسخ قرارداد 2 بازیکن خارجی خود دارد یا خیر، گفت: در تعطیلات نیم فصل شاید تغییراتی داشته باشیم اما الان حرفی در این مورد زده نشده و هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

جمشیدی با اشاره به تلاش های باشگاه ذوب آهن برای تقویت تیم فوتبالش در نیم فصل، اعلام کرد: برای تقویت تیم در حال رایزنی هستیم و اگر هم قرار باشد کسی از جمع تیم جدا شود، در نیم فصل این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره نارضایتی مدیران این باشگاه از عملکرد منصوریان و احتمال برکناری سرمربی سبزپوشان، گفت: جلسه هیئت مدیره باشگاه فردا برگزار می شود، البته این جلسه فقط مختص به تیم فوتبال ما نیست و طبق روال عادی هیئت مدیره شرایط تمام تیم های باشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و اگر در این مورد تصمیم خاصی گرفته شود، باشگاه اعلام خواهد کرد.

170، ع

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1877

به "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: توافق پرسپولیس با اسماعیلی فر صحت ندارد، بازیکنان آفریقایی فسخ نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: توافق پرسپولیس با اسماعیلی فر صحت ندارد، بازیکنان آفریقایی فسخ نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید