رئال مادرید به اصفهان رسید

به گزارش آریا بلاگ، به همت کانون ورزشی حقوقدانان ایران، پای باشگاه رئال مادرید برای تعامل و همکاری های دو طرفه به فوتبال اصفهان باز شد.

رئال مادرید به اصفهان رسید

به گزارش خبرنگار از ، ملاقاتی میان نماینده رسمی باشگاه رئال مادرید در خاورمیانه با ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان انجام شد تا در راستای آن، شرایط ایجاد نمایندگی این باشگاه در اصفهان فراهم شود.

در جریان این ملاقات، مسائل مربوط به اعطای نمایندگی این باشگاه به اصفهان و اعزام فوتبالیست های نوجوان اصفهانی در تابستان امسال به کمپ اختصاصی این باشگاه در شهر مادرید مورد بحث نهاده شد.

بعلاوه در جریان این جلسه، چهره دوست داشتنی فوتسال کشور استاد حسین شمس با اسم مسئول کمیته فنی عاملیت باشگاه رئال در ایران و سید مجتبی طباطبایی، مدیر عامل کانون ورزشی حقوقدانان حضور داشتند.

باشگاه فوتبال رضوانی که مدعی تاسیس شهر فوتبال و افتتاح آن در اصفهان تا تاریخ 1404/04/04 می باشد به واسطه کانون ورزشی حقوقدانان ایران اولین متقاضی اخذ نمایندگی باشگاه فوتبال رئال مادرید در اصفهان شد.

لازم به ذکر است، تعامل اجرا شده میان چند ارگان، نهاد و شرکت مهم فوتبالی در اصفهان با نماینده رئال مادرید بدون شک می تواند روز های خوبی را برای فوتبال اصفهان به ارمغان بیاورد.

ی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7801

به "رئال مادرید به اصفهان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید به اصفهان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید