ذخیره سازی میوه شب عید شروع شد

به گزارش آریا بلاگ، معاون امور مالی استانداری تهران گفت: با تفاهم نامه سازمان صنعت، معدن و تجارت و همین طور تعاونی روستایی، 4 هزار تن پرتقال و 3 هزار تن سیب برای شب عید ذخیره شد.

ذخیره سازی میوه شب عید شروع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد امامی امین معاون امور هماهنگی مالی استانداری تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مباحثی درباره علت افزایش قیمت کالا ها در استان تهران مطرح شد و قرار شد سازمان صنعت، معدن و تجارت آنالیز های لازم را در این خصوص انجام دهد و در جلسه بعدی گزارش لازم را اعلام کند.

وی گفت: افزایش غیرقابل توجهی درباره قیمت برخی از اقلام و کالا ها از جمله حبوبات و آهن الات داشته ایم و باید در این خصوص آنالیز های لازم انجام گردد.

وی ادامه داد: گوشت دام سنگین 21 تا 22 هزار تومان خریداری می گردد، ولی در بازار با قیمت 60 هزار تومان عرضه می گردد و باید اقداماتی صورت بگیرد تا دست دلال ها از بازار کوتاه گردد و حاشیه سود آن ها کاهش پیدا کند تا شاهد کاهش قیمت گوشت در سطح استان باشیم.

معاون امور هماهنگی مالی استانداری تهران درباره اقدامات انجام شده برای میوه شب عید نیز گفت: 4 هزار تن پرتقال و 3 هزار تن سیب با قراردادی که با تعاونی روستایی و سازمان صنعت، معدن و تجارت منعقد شده است، ذخیره خواهد شد و امیدواریم با توجه به وفور میوه، اتفاق خاصی نیفتد و همین فرایند نیز ادامه پیدا کند.

* تا انتها سال 10 بازار میوه و تره بار احداث می گردد

به همین دلیل، سعید راد مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهر تهران نیز گفت: در 23 آبان نسبت به 23 آذر 4.5 تا 5 درصد افزایش قیمت میوه را در سطح شهر داشته ایم و این اختلاف قیمت بین میادین با سطح شهر بیشتر شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر 246 میدان و بازار در 22 منطقه وجود دارد و تا انتها سال جاری 10 بازار دیگر به بازار های سطح شهر تهران اضافه می گردد و 20 بازار هم برای سال 99 احداث خواهیم کرد.

وی گفت: در ایام عید سه مرکز عرضه دام خواهیم داشت و 50 درصد میوه تره بار را سازمان میادین تأمین می نماید و در حال حاضر قیمت گوشت گوساله در میادین 64 و 400 و گوشت گوسفندی 85 و 500 است.

راد ادامه داد: ما آمادگی این را داریم که اگر محصولات را با قیمت پایین تر به ما عرضه نمایند، قطعاً در میادین قیمت محصولات کاهش پیدا می نماید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2054

به "ذخیره سازی میوه شب عید شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره سازی میوه شب عید شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید