دمشق: تحریم های آمریکا مانع مقابله با کرونا می گردد

به گزارش آریا بلاگ، معاون وزیر خارجه سوریه خواهان همکاری همگانی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا شد و گفت که تحریم ها آمریکا مانع به ثمر نشستن کوشش ها می گردد.

دمشق: تحریم های آمریکا مانع مقابله با کرونا می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فیصل المقداد معاون وزیرخارجه سوریه ابراز امیدواری کرد که نامه هشت کشور به دبیرکل سازمان ملل در مورد توقف تحریم های آمریکا، کارساز باشد.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تحریم های آمریکا به کوشش های جهانی برای جلوگیری از شیوع کرونا، ضربه می زند و در شرایط خطرناک فعلی باید تحریم های غیر انسانی لغو گردد.

مقداد گفت که امیدوار است نامه هشت کشور به آنتونیو گوترش در مورد لزوم لغو تحریم های یکجانبه آمریکا، روش درست درباره چگونگی رفتار در این شرایط را گوشزد نموده باشد.

نمایندگان روسیه، چین، سوریه، کوبا، کره شمالی، ایران، نیکاراگوئه و ونزوئلا در سازمان ملل چندی پیش در نامه ای به گوترش در مورد ضرورت برطرف تحریم های آمریکا در راستای مبارزه با شیوع کرونا، تذکر دادند.

فیصل مقداد در ادامه خواهان همکاری جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا شد و تأکید کرد که تحریم ها به طور خاص بر شیوع بیشتر کرونا تأثیر می گذارد.

نماینده روسیه در سازمان ملل پیش از این از نشست شورای امنیت سازمان ملل برای آنالیز شرایط سوریه خبر داده بود.

.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2760

به "دمشق: تحریم های آمریکا مانع مقابله با کرونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمشق: تحریم های آمریکا مانع مقابله با کرونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید