داستان عاشقانه نادال

به گزارش آریا بلاگ، تنیسور اسپانیایی قضیه خود را با رولان گاروس داستان عاشقانه باورنکردنی توصیف کرد.

داستان عاشقانه نادال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رافائل نادال یک شنبه با پیروزی 3 بر صفر (6 بر صفر، 6 بر 2 و 7 بر 5) مقابل نواک جوکوویچ برای سیزدهمین بار فاتح رولان گاروس شد. تنیسور اسپانیایی پس از این قهرمانی گفت: پس از همه اتفاق هایی که در طول دوران ورزشی ام رخ داد، آسیب دیدگی ها... بدون تیم و خانواده ام هرگز ممکن نبود به این جایگاه برسم. می خواهم به همه مردم بگویم یکی از بدترین دورانی که به یاد داریم را سپری می کنیم و در حال مبارزه با ویروس هستیم. باید به تلاش خود ادامه دهیم و از همه این اتفاق ها گذر کنیم و بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

مرد شماره دو جهان افزود: سال خیلی سختی بود. پیروزی در این جا (رولان گاروس) برای من همه چیز است. اکنون زمان این نیست که فکر کنم به رکورد راجر فدرر رسیده ام. امروز تنها برای قهرمانی در رولان گاروس است. من در این جا برخی از مهم ترین لحظات دوران ورزشی ام را سپری کردم. تنها می توانم از همه کسانی که در این تورنمنت هستند قدردانی کنم. داستان عاشقانه ای که با این شهر و این ورزشگاه دارم باورنکردنی است.

در ادامه جوکوویچ صحبت و اظهار کرد: مقابل سلطان خاک اذیت شدم و نتوانستم بازی همیشگی ام را به نمایش بگذارم. از روشی که امروز بازی کردم خوشم نیامد. رافا از من برتر بود.

نادال هم در پاسخ به مرد شماره یک جهان گفت: کاری که تو کردی باورنکردنی بود. امیدوارم به این رقابت خود ادامه دهیم. بهترین ها را برایت در آینده آرزو می کنم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4833

به "داستان عاشقانه نادال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عاشقانه نادال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید