خبرنگاران کمبود بنزین در صندلی های سوخت وجود ندارد

به گزارش آریا بلاگ، تهران - خبرنگاران- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در مورد تامین بنزین در صندلی های سوخت تهران بعد از وقوع زلزله گزارش نشده است.

خبرنگاران کمبود بنزین در صندلی های سوخت وجود ندارد

فاطمه کاهی در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران با اشاره به ازدجام مردم در پمپ بنزین ها بعد از وقوع زلزله ساعتی پیش در تهران، ادامه داد: هیچ کمبودی برای تامین سوخت مورد احتیاج مردم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: البته در نواحی شرقی تهران ازدحام و صف برای دریافت بنزین بیشتر است با این حال بنزین مورد احتیاج در این نواحی نیز تامین شده است.

کاهی تاکید نمود: با وجود آنکه ذخیره پمپ بنزین ها مطلوب است اما با انبارهای سوخت هماهنگی های لازم اجرا شده تا در صورت احتیاج اقدام به تامین سوخت نمایند.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ نموده و برای سوختگیری شکیبا باشند.

به گزارش خبرنگاران، بعد از وقوع زلزله 5.1 ریشتری در تهران و خروج بعضی از مردم از خانه ها، صف های طولانی در مقابل صندلی های سوخت ایجاد شده است.

زمین لرزه ای در ساعت 48 دقیقه بامداد روز آدینه به بزرگی 5.1ریشتر، در عمق 7 کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلانشهر تهران کاملا احساس شد.

این زمین لرزه در حوالی شهر دماوند و در عرض 35.78 و 52.05 شمالی به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در 6 کیلومتری شهر دماوند، 13 کیلومتری رودهن، 16 کیلومتری بومهن، 58 کیلومتری تهران و 96 کیلومتری کرج رخ داد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3229

به "خبرنگاران کمبود بنزین در صندلی های سوخت وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود بنزین در صندلی های سوخت وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید