خبرنگاران فعالیت تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بدون وقفه ادامه دارد

به گزارش آریا بلاگ، گرگان - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت که با وجود شیوع بیماری کرونا، تمامی واحدهای صنعتی فعال شهرک ها و نواحی صنعتی این استان بدون وقفه و با رعایت موارد پیشگیرانه در حال فعالیت و تولید هستند.

خبرنگاران فعالیت تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بدون وقفه ادامه دارد

حجت اله خلیل زاده جمعه به خبرنگاران گفت: مسوولان واحدهای صنعتی فعال در شهرک ها و نواحی های صنعتی استان نیز اقدام به خرید لوازم ضروری از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و تب سنج برای کنترل شرایط شاغلین در واحد صنعتی خود کرده اند.

وی همچنین گفت که عملیات ضدعفونی و گندزدایی ساختمان های اداری و نگهبانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان، معابر، واحدهای صنعتی و تاسیسات آبرسانی شهرک صنعتی گلستان با جدیت و به صورت مستمر انجام می شود.

خلیل زاده یادآور شد: در نشست با مرکز بهداشت گلستان، اقدامات صورت پذیرفته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد در صورت گزارش هر مورد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا یا فوت در واحدهای صنعتی، مراتب با قید فوریت اعلام و تیم های مرکز بهداشت برای بررسی و اقدامات لازم در واحدهای صنعتی حاضر شوند.

گلستان 24 شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت دو هزار و 41 هکتار دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی 766 واحد بهره بردار با اشتغال 14 هزار و 325 نفر و سرمایه گذاری 12 هزار و 137 میلیارد ریال مشغول فعالیت هستند.

طبق اعلام عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا به امروز 40 نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2564

به "خبرنگاران فعالیت تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بدون وقفه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت تولیدی در شهرک های صنعتی گلستان بدون وقفه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید