خبرنگاران شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید

به گزارش آریا بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق معروف جنوب شرق کشور امروز یکشنبه در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید.

خبرنگاران شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید

محسن گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از اشرار مسلح و معروف منطقه ظهر امروز در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ایرانشهر و در راستای تامین احساس امنیت روانی و اجتماعی مردم به هلاکت رسید.

وی بیان نمود: پیرو درخواست های مکرر مردم ایرانشهر و تاکیدات رییس قوه قضائیه در خصوص برخورد قاطعانه و بدون اغماض با سارقان مسلح، این فرد شرور و سابقه دار که دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله خرید و فروش سلاح، سرقت های مقرون به آزار و ایراد صدمه بدنی عمدی و سرقت های مسلحانه متعدد در جنوب شرق کشور را داشت و از مدت ها قبل تحت تعقیب و رصد دستگاه های امنیتی بود پایان پس از سرقت مسلحانه نافرجام امروز و تیراندازی به سمت ماموران به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: از این شرور سابقه دار مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه یک قبضه اسلحه، 2 تیغه خشاب و مهمات مربوطه نیز کشف شد.

وی اظهارداشت: وی دارای شکات متعدد و پرونده های کیفری زیادی در دادگستری ایرانشهر است.

گل محمدی گفت: برخورد جدی و قاطعانه با این گونه جرائم خشن و مجرمان خطرناک از اولویت های دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی ایرانشهر است.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2649

به "خبرنگاران شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید