خبرنگاران سفارت ایران در کابل حمله به معاون اول رییس جمهوری افغانستان را محکوم کرد

به گزارش آریا بلاگ، کابل - خبرنگاران - سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار اطلاعیه ای حمله تروریستی در جهت کاروان معاون اول ریاست جمهوری افغانستان را ناجوانمردانه خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

خبرنگاران سفارت ایران در کابل حمله به معاون اول رییس جمهوری افغانستان را محکوم کرد

به گزارش خبرنگاران، در این اطلاعیه که امروز چهارشنبه منتشر شد، آمده است که خنثی کردن اهداف جنایتکارانه مستلزم هشیاری نیروهای سیاسی افغانستان و اعضای جامعه بین المللی است.

این اطلاعیه می افزاید: این انفجار از سوی دشمنان صلح و ثبات در این کشور اجرا شده و به نظر می رسد که آنان اهداف شوم و نیات خطرناکی را برای آینده افغانستان به ویژه در آستانه آغاز مذاکرات بین افغانی در سر می پرورانند.

سفارت ایران در کابل این رفتار جنایتکارانه را به شدت محکوم کرده و بر این باور است که نیروهای جامعه بین المللی باید با هشیاری و وحدت بیش از پیش اهداف خبیث دشمنان گفت وگو و دستیابی به راه چاره های عادلانه و فراگیر از طرق مسالمت آمیز را خنثی نمایند.

کاروان خودرو حامل امرالله صالح صبح امروز چهارشنبه در منطقه چهارم شهر کابل هدف حمله انفجاری قرار گرفت که در آن 10 نفر کشته و 15 تن دیگر از جمله شماری از محافظان معاون رییس جمهوری افغانستان زخمی شدند.

گروه طالبان مسئولیت این حمله را نپذیرفت و اظهار داشت که در انجام این حمله دست ندارند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4458

به "خبرنگاران سفارت ایران در کابل حمله به معاون اول رییس جمهوری افغانستان را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفارت ایران در کابل حمله به معاون اول رییس جمهوری افغانستان را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید