خبرنگاران حذف کمانداران زن از تورنمنت ترکیه

به گزارش آریا بلاگ، تهران - خبرنگاران - رقابت های مرحله حذفی تیراندازی با کمان تورنمنت بین المللی ترکیه در بخش زنان که با حضور 85 شرکت کننده از 24 کشور برگزار گشت و کمانداران کشورمان همچون مردان از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

خبرنگاران حذف کمانداران زن از تورنمنت ترکیه

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در رشته ریکرو این روزها خود را برای حضور در آخرین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در فرانسه مهیا می کند و حضور در مسابقات تیروکمان ترکیه به منظور افزایش آمادگی کمانداران برای حضور در جام جهانی فرانسه و انتخابی المپیک است.

عصر امروز رقابت های مرحله حذفی تیراندازی با کمان تورنمنت بین المللی ترکیه برگزار گشت و مهتا عبداللهی در دور نخست مسابقات حذفی مقابل نماینده اتریش با نتیجه 6 بر 5 باخت و حذف شد.

سوگند رحمانی دیگر کماندار ملی پوش کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی مقابل نماینده لهستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مقابل کمانداری از فرانسه باخت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

زهرا نعمتی کماندار پارالمپیکی کشورمان که 2مدال طلای المپیک های لندن و ریو را در کا رنامه خود دارد نیز در دور نخست مسابقات حذفی مقابل کمانداری از ترکیه با نتیجه 7 بر یک باخت و حذف شد.

نیلوفر علیپور در دور نخست مسابقات حذفی مقابل کمانداری از ایتالیا با نتیجه 6 بر 2 باخت و از رسیدن به مرحله بعدی بازماند.

شیوا شجاع مهر در دور نخست رقابت های حذفی مقابل کمانداری از اوکراین با نتیجه 6 بر 4 باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6681

به "خبرنگاران حذف کمانداران زن از تورنمنت ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حذف کمانداران زن از تورنمنت ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید