خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی ایام نوروز در خراسان رضوی شروع شد

به گزارش آریا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع بخشی از کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار ویژه ایام پایانی سال و عید نوروز در این استان شروع شده و تا روزهایی ابتدای سال آینده ادامه دارد.

خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی ایام نوروز در خراسان رضوی شروع شد

علی غفوری مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: باتوجه به تجربیات هر سال به منظور تنظیم بازار شب عید سیاست هایی در 2 بخش توزیع کالاهای اساسی و افزایش اقدامات نظارتی در سطح بازار اتخاذ و اجرا می گردد.

وی ادامه داد: در این راستا اقدامات نظارتی از سوی بازرسان این سازمان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه ها و همکاری نهادهایی مانند تعزیرات حکومتی، مراکز بهداشت، پلیس آگاهی و بعضی نهادهای مرتبط دیگر در استان در حال اجرا است که تا 15 اسفند ادامه می یابد.

وی گفت: در مورد توزیع کالاهای اساسی به قیمت مصوب، ذخایری در زمینه شکر، برنج، گوشت و بعضی اقلام دیگر از سوی ستاد تنظیم بازار کشور برای این استان در نظر گرفته شده که بخش عمده ای از آن تخصیص یافته است.

غفوری مقدم اضافه کرد: در حال حاضر 800 تن گوشت قرمز منجمد به خراسان رضوی اختصاص یافته است که توزیع 150 تن از این میزان به قیمت هر کیلوگرم 400 هزار ریال در شبکه های مورد نظر در مشهد توزیع می گردد.

وی ادامه داد: توزیع باقی سهمیه گوشت نیز در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه سال آینده انجام خواهد شد.

وی گفت: کالاهای اساسی با قیمت مصوب در مناطق محروم و کم برخوردار به وسیله فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای توزیع می گردد.

غفوری مقدم اضافه کرد: سهمیه مناسبی از برنج پاکستانی و برنج هندی برای توزیع در اواخر اسفند ماه و اوایل فروردین ماه برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده که توزیع برنج پاکستانی به قیمت هر کیلو 890 هزار ریال خواهد بود.

وی ادامه داد: توزیع چهار هزار تن شکر طرح تنظیم بازار نیز به قیمت هر کیلوگرم حداکثر 50 هزار ریال در بخش های صنعت و صنوف خراسان رضوی شروع شده است.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ و مقدار آن در بازار خراسان رضوی مناسب است گفت: با این حال 800 تن گوشت منجمد مرغ به قیمت مصوب طرح تنظیم بازار برای استان در نظر گرفته شده است که در صورت احتیاج توزیع خواهد شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره را جزو برنامه های طرح تنظیم بازار ذکر کرد و اضافه کرد: این نمایشگاه نیمه دوم اسفند در مشهد برپا می گردد.

وی ادامه داد: به سایر شهرستان های خراسان رضوی نیز اعلام شده است در صورت برخورداری از امکانات و فضای مناسب، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره را برپا نمایند.

وی گفت: در کوشش هستیم بخشی از کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار خراسان رضوی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره عرضه گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2330

به "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی ایام نوروز در خراسان رضوی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع کالاهای اساسی ایام نوروز در خراسان رضوی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید