خبرنگاران آذری: AFC برای یک مساله، 2 تصمیم متفاوت گرفته است

به گزارش آریا بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید برای یک مشکل مشترک تصمیم متفاوت بگیرد و نباید فرقی بین کشورها باشد.

خبرنگاران آذری: AFC برای یک مساله، 2 تصمیم متفاوت گرفته است

تیم فوتبال فولاد خوزستان از چند روز دیگر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در عربستان باید به مصاف العین امارات برود. این در حالی است که با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده در چند روز گذشته و حملات موشکی و راکتی که به پایتخت عربستان شده، سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد نامه ای به رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا زده و در خصوص شرایط عربستان و میزبانی این کشور از فولاد خوزستان و گروه دیگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرح خواسته و از کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین خواست است.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به نامه خود به رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: من در نامه به شیخ سلمان از دوگانگی ها گلایه داشتم و واقعیت عربستان را گوشزد کردم. در سال 2019 تیم ذوب آهن اصفهان قرار بود با النصر عربستان در کربلا بازی کند یک روز قبل از بازی ما یک راکت در بغداد که فاصله خیلی زیادی با کربلا دارد، در نزدیکی یکی از سفارتخانه ها برخورد کرد. همان زمان النصری ها به مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و اعلام نمودند که اینجا امنیت ندارد و باید بازی آنها با ذوب آهن ایران در جای دیگری برگزار گردد.

وی ادامه داد: مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی سریع با درخواست عربستان ها موافقت کردند و حتی به اطلاع ما هم نرساندند که بازی لغو شده. همان زمان عربستانی ها به کربلا نیامدند اما ما به کربلا رفتیم وقتی به هتل رسیدیم ناظر بازی اعلام نمود بازی لغو شده است و مسابقه در دبی برگزار گردید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: حرف و سوال ما از مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا این است که شرایط امروز عربستان مانند شرایط آن روز عراق بوده و حتی شرایط بسیار وخیم تر از آن است، اما چرا تصمیم یکنواختی گرفته نمی گردد؟ این روزها پایتخت که عربستان مورد حملات راکتی و پهپادی قرار می گیرد، چرا باید مسابقات دو گروه از لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی عربستان برگزار گردد؟

آذری تاکید نمود: ما در این نامه این مسائل را شرح دادیم و خوشبختانه آقای قنبرزاده به سرعت این نامه را منعکس کرد. همان طور که برای بازی ما و النصر در سال 2019 ظرف 8 ساعت تصمیم گیری شد برای بازی تیم فوتبال فولاد و العین در عربستان و بازی های دو گروه دیگر هم باید سریع تصمیم گیری گردد و مسابقات را به جای دیگری منتقل نمایند.

وی بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به ما گفت با استناد به گزارش وزارت بهداشت ایران شهر اهواز جزو شهرهای قرمز از نظر کرونایی است و به خاطر همین میزبانی بازی العین را از ما گرفتند. حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تضمینی دارد که بازی ها در عربستان و در امنیت کامل برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط کرونا در کشور عربستان گفت: ما نمی دانیم آمار رسمی در عربستان در خصوص کرونا چطور است اما وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی می دهد حتما فکر همه جا را نموده و اگر هر اتفاقی بیفتد مسوولیت آن به عهده کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

آذری توضیح داد: تمام بحث ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید برای یک مشکل مشترک تصمیم متفاوت بگیرد و نباید فرقی بین کشورها باشد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6608

به "خبرنگاران آذری: AFC برای یک مساله، 2 تصمیم متفاوت گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آذری: AFC برای یک مساله، 2 تصمیم متفاوت گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید