حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل

به گزارش آریا بلاگ، مقامات امنیتی افغانستان اعلام کردند که گروهی از مهاجمان مسلح وارد یک بیمارستان پزشکان بدون مرز در غرب کابل شده اند.

حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، مقامات امنیتی افغانستان گفتند که گروهی از مهاجمان مسلح وارد یک بیمارستان پزشکان بدون مرز در غرب کابل شده اند و درگیری در محل جریان دارد.

شاهدان عینی می گویند که صدای تیراندازی از محل این بیمارستان شنیده می شود.

وزارت کشور افغانستان در این خصوص گفت: چند مهاجم به یک بیمارستان در حوزه سیزدهم امنیتی کابل حمله کرده اند. به گفته این وزارتخانه، نیروهای ویژه پلیس به محل حادثه رسیدند.

مروه امینی معاون سخن گوی وزارت کشور افغانستان درباره جزئیات این حادثه گفت: این حمله حوالی ساعت 10 به وقت محلی در حوزه سیزدهم پلیس انجام شد و شماری از مهاجمان به این مرکز درمانی حمله کردند.

مهدی پایدار، نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان افغانستان نیز گفت که شماری از پزشکان در داخل این بیمارستان گیر افتاده و تا به امروز نیروهای امنیتی پیروز به خروج این افراد نشدند.

منابع رسمی در مورد تلفات احتمالی این حمله چیزی نگفته اند، اما شاهدان عینی زخمی شدن دو خانم و یک مرد را در نخستین ساعات رویداد تأیید کرده اند.

فرد یا گروهی نیز تا به امروز مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

گروه طالبان گفته است که حمله مسلحانه بر یک بیمارستان در دشت برچی شهر کابل ربطی به این گروه ندارد.

این خبر تکمیل می شود..

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3259

به "حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان پزشکان بدون مرز در کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید