جو هارت: مردم حس می نمایند بی مصرف هستم

به گزارش آریا بلاگ، دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس اظهار کرد مردم حس می نمایند او بی مصرف است و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس نیست.

جو هارت: مردم حس می نمایند بی مصرف هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، بعد از پیوستن جو هارت به تورینو در لیگ ایتالیا، این دروازه بان همچنان پیراهن نخست تیم ملی انگلیس را بر تن دارد و در بازی شب گذشته (شنبه) برابر مالت برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت.

هارت بعد از خاتمه مسابقات گفت : می دانم یک عده من را دروازه بانی تمام شده یا بی مصرف می دانند ولی این طور نیست. البته برای همه نظرات احترام قائل هستم. چه افرادی که من را دروازه بان خوبی می دانند و چه افرادی که نسبت به من نظر دیگری دارند. از حضور در تورینو راضی هستم. به نظرم هیچ تغییری در فوتبال من ایجاد نشده است. با تمام توان برای تیم باشگاهی و تیم ملی انگلیس به میدان می روم. همواره دوست دارم پیشرفت کنم و بهتر شوم.

هارت ادامه داد: هنوز در حال یادگیری هستم. پیوستن به تورینو تصمیم شجاعانه و بزرگی بود که خوشبختانه با قدرت آن را پذیرفتم. نمی خواهم دروغ بگویم. ترک منچسترسیتی برای من سخت بود. در روزهای نخست فکر می کردم کار اشتباهی انجام دادم ولی اکنون فکر می کنم یک موقعیت خیلی خوب برای من ایجاد شده است که بتوانم توانایی هایم را در لیگ ایتالیا نشان بدهم.

جو هارت در دو دیداری که برای انگلیس در انتخابی جام جهانی برگزار نموده است، توانسته کلین شیت کند و دروازه سه شیر را بسته نگه دارد. او در ادامه اضافه نمود: می دانم که پتانسیل بهتر شدن را هم دارم. می خواهم بهتر شوم. دوست دارم بهترین دروازه بان جهان باشم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 1954

به "جو هارت: مردم حس می نمایند بی مصرف هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو هارت: مردم حس می نمایند بی مصرف هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید