جذاب ترین بازیکن استقلال بالاخره بازی می نماید؟

به گزارش آریا بلاگ، پس از شکست تلخ مقابل فولاد، حواشی فراوانی برای آبی ها به وجود آمد که ممکن است اتفاقات آن ملاقات در چند روز آینده دامن سرمربی تیم را نیز بگیرد، اما آبی ها برای فراموشی آن مسابقه، امروز تنها برای کسب پیروزی به میدان می فرایند.

جذاب ترین بازیکن استقلال بالاخره بازی می نماید؟

استقلال در حالی باید در برابر ماشین سازی به میدان برود که با توجه به بازی نه چندان خوب شاگردان فکری در اهواز، انتظار می رود سرمربی آبی ها در ملاقات مقابل حریف تبریزی دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب تیمش بزند که یکی از آنها، قفس توری استقلال است.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، خرید های جدید در ملاقات نخست برابر مس رفسنجان به میدان نرفتند، ولی در ملاقات مقابل فولاد، دست محمود فکری برای استفاده از بازیکنان جدیدش باز بود هر چند که حضور آن ها در زمین خیلی برای او خوش یمن نبود.

به همین دلیل به نظر می رسد فکری امروز در ترکیب تیمش دست به چند تغییر گسترده بزند و از بازیکنان جدیدش استفاده کند که احتمال می رود یکی از آن ها رشید مظاهری باشد که تا روز مسابقه با فولاد گفته می شد قرار است او درون دروازه قرار بگیرد.

مظاهری که با جار و جنجال فراوان از تراکتور به استقلال آمد، توانست در پرونده شکایت آن باشگاه تبریزی از خودش، برنده گردد و اکنون با آسودگی و فراغ بال می تواند برای آبی ها به میدان برود.

در ملاقات مقابل فولاد دروازه حسینی 2 بار باز شد و روی این گل ها مقصر نبود، ولی از روز پیوستن رشید مظاهری به استقلال، طرفداران این تیم در انتظار حضور این سنگربان تیم ملی درون دروازه تیمشان هستند و احتمال می رود در ملاقات امروز این انتظار سرانجام یابد.

به هر حال تصمیم نهایی را در خصوص حضور مظاهری یا حسینی در ملاقات امروز مقابل ماشین سازی را محمود فکری می گیرد، ولی شواهد و قرائن اینگونه نشان می دهند که فکری اعتماد زیادی به مظاهری دارد و شانس بازی کردن او در ملاقات امروز بالاست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امروز شاهد حضور جذاب ترین خرید تابستانی استقلالی ها در درون دروازه این تیم خواهیم بود.

منبع:ورزش سه

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5255

به "جذاب ترین بازیکن استقلال بالاخره بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین بازیکن استقلال بالاخره بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید