توئیتر ویدئوهای ارسالی ترامپ را فریبنده دانست

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این اولین بار است که توئیتر دست به چنین اقدامی می زند و ویدئوی بازارسال شده توسط یکی از کاربران خود را با برچسب فریبنده معین می نماید.

توئیتر ویدئوهای ارسالی ترامپ را فریبنده دانست

ویدئوی یادشده توسط مدیر حساب توئیتر کاخ سفید فراوری و منتشر شده و توسط دونالد ترامپ باز ارسال شده است. در این ویدئو جو بایدن کاندیدای اصلی جمهوری خواستار و رقیب احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا مورد تمسخر قرار گرفته است.

توئیتر دستورالعملی را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا منتشر نموده که بر اساس آن هر ویدئویی که به شکلی فریبنده و با هدف گمراه کردن مردم در این شبکه اجتماعی منتشر گردد، برچسبی با هدف آگاه کردن مردم دریافت خواهد نمود.

در ویدئوی علامت زده شده توسط توئیتر جو بایدن به صراحت از انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاد می نماید. امری که به طور قطع به دروغ به وی نسبت داده شده است. ترامپ پیش از این هم با انتشار عکس ها و ویدئوهای هجوآمیز بارها به تمسخر رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2509

به "توئیتر ویدئوهای ارسالی ترامپ را فریبنده دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر ویدئوهای ارسالی ترامپ را فریبنده دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید