تصاویری زیبا از جشن هولی در هند، فستیوال شاد رنگ ها

به گزارش آریا بلاگ، جشن هولی در هند که یکی از مراسم های رسمی این کشور به شمار می آید در واقع یک فستیوال در فصل بهار است که ریشه در مذهب مردم این کشور دارد. این جشن که به فستیوال یا جشن رنگ ها نیز معروف است، هر سال در اولین روزهای بهار و در ماه مارس برگزار می شود.

تصاویری زیبا از جشن هولی در هند، فستیوال شاد رنگ ها

جشن هولی در هند یکی از جذابترین اتفاقات گردشگری به شمار می آید و هرساله میلیون ها دنیاگرد را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند. افراد زیادی از کشورهای مختلف به شهرهای مختلف هند، از دهلی نو پایتخت گرفته تا بمبئی و گوآ می آیند. در بعضی شهرها تعداد گردشگران آنقدر زیاد است که گاهی از تعداد محلی های حاضر در فستیوال رنگ ها بیشتر می شوند.

البته گفتنی است که بهترین شهرها برای حضور و تماشای جشن هولی در هند، شهرهایی کمتر شناخته شده هستند. به عقیده بسیاری از افراد، شهرهای کمتر شناخته شده ورینداوان، اوتاراخاند، آواد، پورولیا و اودایپور بهترین جاها برای تجربه فستیوال بی نظیر رنگ ها در کشور هندوستان هستند.

در این مراسم، که در تقویم رسمی کشور هند تعطیل رسمی است، همه مردم شهرها، فارغ از سن و سال برای جشن دریافت پیروزی خیر بر شر و فرارسیدن بهار دور هم جمع می شوند. از جمله مراسم های این مراسم اجرای موسیقی و پایکوبی است، اما آنچه این جشن را در دنیا معروف نموده رنگ پاشی است.

جشن هولی در هند با پاشیدن رنگ توسط مردم به هم و به هوا برگزار می گردد. رنگ های پودری خاصی که در این فسیتوال پاشیده می گردد آنقدر زیبا است که انسان را مسحور می نماید. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران به مناسبت رسیدن فصل بهار، تصاویری از این جشن دیدنی را برای شما به همراه آورده ایم تا از دیدن آنها لذت ببرید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3147

به "تصاویری زیبا از جشن هولی در هند، فستیوال شاد رنگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری زیبا از جشن هولی در هند، فستیوال شاد رنگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید