بیماری لاعلاج فرزند و سکته مغزی پدر؛ دستان این خانواده را بگیرید

به گزارش آریا بلاگ، فرزند خانواده مبتلا به بیماری لاعلاج است و پدر سکته مغزی کرده؛ این خانواده برای تامین هزینه های درمان و اجاره یک سرپناه نیازمند کمک هموطنان هستند.

بیماری لاعلاج فرزند و سکته مغزی پدر؛ دستان این خانواده را بگیرید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فارس نوشت: پدر حدود ده روز قبل سکته مغزی کرده و پس از ترخیص سمت راست بدن فلج و قدرت تکلم و بلع ندارد. فرزند 14ساله شان از چند سال قبل مبتلا به دیستروفی عضلانی شدید شده و چون درمان قطعی ندارد تنها ویتامین مصرف می کند و باید فیزیوتراپی کند که بدلیل ناتوانی مالی تقریبا انجام نمی شود. ویلچر هم نیاز دارد که ندارد.

در حال حاضر تحت پوشش بهزیستی هست و برای وی کارت معلولیت صادر شده ولی متاسفانه بهزیستی اعلام داشته بعلت نداشتن بودجه هیچ خدمتی به ایشان نمی تواند ارایه دهد.

مستاجر طبقه سوم آپارتمانی قدیمی در اطراف تهران هستند با ودیعه 8 میلیون و 340 هزارتومان اجاره که به علت عدم پرداخت ماه ها اجاره مجموعه ودیعه برداشت شده؛ شغل پدر تعمیر لوازم خانگی با حقوق ماهیانه حدود یک و نیم میلیون تومان بوده است.

با توجه به شرایط جسمی پدر و پسر خانواده بهتر است آپارتمانی در طبقه همکف اجاره کنند. موسسه خیریه همت قصد دارد برای کمک ضروری به این خانواده و تامین مسکن مورد نیاز ایشان 20 میلیون تومان را با کمک کاربران خود تامین کند.

شماره کارت جهت کمک : 5041721062806279 و کد USSD: *720*5588#

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2011

به "بیماری لاعلاج فرزند و سکته مغزی پدر؛ دستان این خانواده را بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری لاعلاج فرزند و سکته مغزی پدر؛ دستان این خانواده را بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید