بهترین هتل های ساحلی در ترکیه

به گزارش آریا بلاگ، مسافرانی که در در ترکیه به دنبال یک تعطیلات ساحلی می گردند ممکن است ترکیه ریویرا در نظر داشته باشند. مهمانان در آن جا با تجملات فراوران احاطه شده اند و لازم به ذکر نیست که طیف گسترده ای از فعالیت های آبی از سرسره آبی تا بادسواری یا فقط لم دادن در ساحل در آن جا وجود دارد. آن ها می توانند از درمان آبگرم و یا حمام سنتی ترکیه لذت ببرند. این استراحتگاه بسیاری از غذاهای بین المللی را همراه با مراکز تناسب اندام برای از دست دادن کالری اضافی را ارائه می دهد. اما بسیاری دیگر از بهترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه را می توان بین آنتالیا و آلانیا، همراه با چند تای دیگر نزدیکی بودروم و اولودنیز یافت.

بهترین هتل های ساحلی در ترکیه
  1. هتل های کمپینسکی خلیج بارباروس

هتل های کمپینسکی خلیج بارباروس (Kempinski Hotel Barbaros Bay) در نزدیکی بودروم یک تفریحگاه مجلل آرامش بخش با یک ساحل خصوصی در دریای اژه است. این هتل فعالیت هایی را ارئه می دهد که در استراحتگاه ترکیه ریویرا یافت نمی شود، مانند مدرسه قایقرانی و کلاس غواصی. مهمان همچنین می توانند سوار قایق دوبدنه کاتاماران شوند، موج سواری کنند و یا در تپه های اطراف پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند. هتل های کمپینسکی یک باشگاه بچه ها را نیز برای راحتی والدین دارد. این هتل همچنین محل نگه داری حیوانات خانگی با امکانات فراوان دارد.

  1. روستای تعطیلات ژیپسوفیلا

روستای تعطیلات ژیپسوفیلا (Gypsophila Holiday Village) بین آلانیا و سیده واقع شده است.این مکان یک ملک قدیمی است که دارای 404 اتاق است. این مکان فعالیت های محدودی را ارائه می دهد، اما دارای یک استخر شنا، مرکز تناسب اندام است و دسترسی به اینترنت را نیز فراهم می آورد. این روستا تنها یک رستوران دارد اما دارای یکی از گسترده ترین بوفه در ترکیه ریوارا است. اتاق ها دارای بالکن مشرف به استخر یا باغ هستند.

  1. تفریحگاه هیلتون دالامان

تفریحگاه و آبگرم هیلتون دالامان (Hilton Dalaman Resort)، تفریحگاهی با فاصله فقط یک پیاده روی 10 دقیقه ای از مرکز شهر ساریجرم است. این تفریحگاه ساحل خصوصی خود را با کابین برای استفاده میهمان را همراه با 10 استخر شنا سرپوشیده و استخر باز ارائه می دهد. انواع فعالیت های آبی مانند آبگرم در آن جا وجود دارد. مهمانان باید با وجود 23 رستوران و کافه آماده انتخاب های سخت برای غذا خوردن در تفریحگاه هیلتون دالامان باشند.

  1. هتل بال های سلطنتی

هتل بال های سلطنتی (Royal Wings Hotel) در 18 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا واقع شده است، این هتل مهمانان را به اندازه ای مشغول نگه می دارد که آنها زمانی برای رفتن به شهر پیدا نمی کنند. مهمانان همراه بچه ها خود این هتل را به خاطر 9 سرسره آبی آن دوست می دارند. این هتل تنها در چند قدمی ساحل قرار گرفته است. هتل بال های سلطنتی در طول روز فعالیت های سازمانی خود را انجام می دهد و در شب ها نمایش زنده اجرا می کند. این مکان در بین 18 هکتار از زمین هایی با مناظر زیبا قرار گرفته است.

  1. هتل کلاب ساحلی بلکیکز

هتل کلاب ساحلی بلکیکز(Club Belcekiz Beach Hotel) در اولودنیز مانند یک رنگین کمان در شب است که همراه با چراغ های رنگی در همه جا از محل های پایکوبی گرفته تا استخر در سراسر تفریحگاه می درخشد. تفریحگاه دارای یک باغ آرامش بخش است که شامل اتاق مهمان که دارای استخر هستند و به کوه و یا باغ دید دارند .هتل کلاب ساحلی بلکیکز دارای چهار رستوران، شامل یک بوفه و همچنین پنج بار و کلوپ شبانه با شب DJ است. پارکینگ رایگان نیز در محل در دسترس است.

  1. دی هتل ماریس

دی هتل ماریس (D-Hotel Maris) علاوه بر ارائه استخر مشرف به اسکله، یک محل عالی برای غواصی اسکوبا و غواصی با لولهٔ تنفسی است. آدم های که قصد غواصی ندارند از نزدیک بودن به مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری لذت خواهد برد و یا ممکن است آنها اسب سواری در تپه های اطراف دی هتل را انتخاب کنند. Marmaris Dolphinarium-Aquapark و Aqua Dream Water Park همچنین در این نزدیکی قرار دارند. اتاق مهمان دارای تهویه مطبوع هستند و گاو صندوق به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری لپ تاپ نیز وجود دارد. تفریحگاه همچنین دارای چهار رستوران و آبگرم با سرویس کامل و دسترسی به وای فای رایگان است.

  1. تفریحگاه لوکس کالیستا

هتل تفریحی لوکس کالیستا (Calista Luxury Resort) در یک ساعتی فرودگاه آنتالیا واقع شده است، اما امکانات رفاهی آن ارزش رانندگی طولانی را خواهد داشت. تفریحگاه دارای ساحل فراگیر است و املاک آن پنج زمین تنیس که برای بازی در شب، زمین های فوتبال و آبگرم بزرگ را ارائه می دهد. گلف بازان از وجود 10 زمین بازی در آن جا مسرور خواهند شد. ناهارخوری در این جا با وجود 10 رستوران که مشغول سرو انواع غذاهای بین المللی هستند می تواند یک چالش باشد.

  1. هتل سلطنتی اژدها

یک تفریحگاه چینی آخرین چیزی است که مردم ممکن است انتظار داشته باشند در ترکیه ببینید، اما هتل سلطنتی اژدها (Royal Dragon Hotel) در آن جا بسیار معروف است. همراه با ظریف کاری های به شکل اژدها در سقف ورودی، این تفریحگاه لوکس ترکیبی از معماری سنتی چینی با امکانات مدرن مانند سرسره آبی، بازی بولینگ و اتاق تناسب اندام است. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی برای مهمانانی است که ترجیح می دهند به جای کنار استخر در داخل خانه لم بدهند و استراحت کنند.

  1. هتل باروت لارا

هتل باروت لارا (Barut Lara) تفریحگاهی با سوئیت ها و آبگرم در یک محیط بسیار عالی و با منظره های اقیانوس و باغ های سبز است. این ملک ساحلی که در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است و امکانات خیلی بیشتری ارائه می دهد. مهمانان می تواند از ساحل استفاده کنند، در استخرهای سرپوشیده و یا در فضای باز شنا کنند، از آبگرم بازدید کنند و یا حمام سنتی ترکی بگیرند. اتاق تناسب اندام مجهز برای مهمانان فعال تر وجود دارد و همچنین همراه با یک اتاق بازی برای بچه ها این یکی از بهترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه است.

  1. هتل دلفین دیوا پرییمر

هتل دلفین دیوا پریمیر (Delphin Diva Premiere) در 9 مایلی از شهر آنتالیا واقع شده است که امکانات فراوانی را برای سرگرم نگه داشتن مردم در این تفریحگاه ساحلی لوکس ارائه می دهد. مهمان می توانند در ساحل خصوصی خوش بگذرانند و یا در یک استخر همرا با سرسره آبی شنا کنند. همچنین یک زمین تنیس و محلی برای بازی بولینگ برای مهمانان فعال تر وجود دارد.، مردم می توانند در یکی از چندین رستوران غذاهای بین المللی شام بخورند. تمامی اتاقها دارای بالکن خصوصی و پارکینگ رایگان هستند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جاده های سبز
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 4390

به "بهترین هتل های ساحلی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ساحلی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید