برخی از نام متین استفاده ابزاری کردند، آقایان داغم رابیشتر نکنند

به گزارش آریا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، متین قوسی یکی از استعدادهای فوتبال کشور بود که با حضور در برنامه ستاره ساز شبکه سه توانایی هایش را به نمایش گذاشت و مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفت. این نوجوان اما بر اثر ابتلاء به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

برخی از نام متین استفاده ابزاری کردند، آقایان داغم رابیشتر نکنند

پس از این اتفاق برخی مربیان لیگ فزونی از جمله امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی با انتشار پست هایی مشترک از مسئولان تصمیم گیر خواستند با توجه به درگذشت متین لیگ برتر را ادامه ندهند! این اظهار نظرها در حالی صورت گرفت که این نوجوان ماههاست تمرین نداشت و در سوپرمارکت پدرش کار می کرد.

به دنبال مطرح شدن اظهار نظرهایی از سوی مربیان و برخی اهالی فوتبال، پدر متین ناچار به واکنش در این مورد شد.

مهدی قوسی با انتشار پیامی ویدئویی در این مورد گفت: ابتدا از همه عزیزان و اهالی ورزش که با پیام هایشان به من و خانواده ام دلداری دادند تشکر می کنم. متأسفانه بعد از این اتفاق یکسری افراد از مرگ فرزند من سو استفاده کردند.

وی ادامه داد: برخی مربیان از این اتفاق سو استفاده ابزاری کردند که باید لیگ برتر تعطیل شود در حالی که بچه من هیچ ربطی به لیگ برتر ندارد و سه ماه بود که فوتبال بازی نمی کرد و تمرین هم نداشت.

پدر داغدیده متین قوسی در انتها گفت: لطفاً با این پیام ها داغ من را بیشتر نکنید. من راضی نیستم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 3293

به "برخی از نام متین استفاده ابزاری کردند، آقایان داغم رابیشتر نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی از نام متین استفاده ابزاری کردند، آقایان داغم رابیشتر نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید