با بهترین خلبانان دنیا آشنا شوید

به گزارش آریا بلاگ، بهترین خلبانان هواپیمایی دنیا

خلبانان ما را از مکانی به مکان دیگر جابجا می نمایند، ما را ایمن نگه می دارند، ما را با حرکات آکروباتیک سرگرم می نمایند، تصویر بهتری از دنیا را به ما نشان می دهند و ما را در بالای سطح زمین نگه می دارند. بهترین خلبانان آسمان مهارت هایی دارند که تنها در ورزشکاران نخبه دنیا دیده می گردد.

با بهترین خلبانان دنیا آشنا شوید

بهترین خلبانان تاریخ چه کسانی هستند و امروز بهترین خلبان دنیا چه کسی است؟ تعریف ها از بهترین خلبان متفاوت است و هرکس می تواند تعریف متفاوتی از آن داشته باشد. یک نفر بهترین خلبان را از روی نوع هواپیما تعریف می نماید. یک نفر از روی نوع و مدت زمان پرواز. اول باید گفت تعریف ما از بهترین چیست. ما براساس تعریفات مبهمی که از بهترین وجود دارد این خلبان ها را انتخاب کرده ایم که ممکن است از نظر برخی از افراد این تعبیر و انتخاب درست نباشد.

بهترین خلبانان دنیا

Chesley ‘Sully Sullenberger

کشور: ایالات متحده آمریکا

سال زندگی: 1951 - حال

ما باید Chesley ‘Sully Sullenberger را در لیست بهترین خلبانان ذکر کنیم، چون او یک قهرمان مدرن برای مهارت های تخصصی هواپیمایی است. از سال 1973 تا 1980، او یک خلبان جنگنده در نیروی هوایی ایالات متحده بود. بعد از این، Sully یک خلبان تجاری برای Pacific Southwest Airways در سال 1980 شد. او همچنین در طول کارش یک بازرس تصادف و یک رئیس ایمنی در انجمن خلبانان خط هوایی بوده است. در 15 ژوئیه 2009، سولی مجبور بود تمام آموزش ایمنی خود را برای استفاده در زمانی که یک گله از غازان کانادایی در خطوط هواپیمای آمریکایی تجمع کرده بودند، بکار برد.

پرواز 1549، در طول پرواز هردو موتورش آسیب دیده بودند. سولنبرگر مجبور بود به سرعت تصمیم بگیرد که بهترین راه برای فرود هواپیما برای نجات مسافرانش چیست. او تصمیم گرفت برای نجات مسافران اقدام به انجام فرود اضطراری در آب رودخانه هادسون کند و تنها 155 تن از مسافران چندین زخم سطحی پیدا کردند و در اخر کاپیتان، سوللی آخرین نفری بود که هواپیما را ترک کرد.

Florence ‘Pancho Barnes

کشور: ایالات متحده آمریکا

مدت زندگی: 1901-1975

فلنسن Pancho بارنز جای خود را در تاریخ هواپیمایی نه تنها به عنوان یک خلبان ماهر بلکه به عنوان اولین خلبان زنی که در شیرین کاری فیلم شرکت کرد، باز کرده است. در سال 1928، او یک هواپیمای مسافربری دو بال برای اولین هواپیمای خود خرید و تنها در شش ساعت قبل از اولین پرواز تک نفره در آموزش پرواز شرکت کرد. او در طول اولین ماموریت پرواز خود یک ماجراجو بود، اما در طول دوره خلبانی به یک متخصص تبدیل شد. فلنسن در سال 1929 در یک شهرآورد هوایی که یکی از رقابت های بین المللی بود و در سانتا مونیکا، کالیفرنیا شروع شد و در کلیولند اوهایو به سرانجام رسید، شرکت کرد.

او در ابتدا در رتبه اول بود اما در پایان در مسابقه بازنده شد. سال بعد، او یک بار دیگر در مسابقه شرکت کرد و رکورد دنیای سرعت زنان را با سرعت 196.19 مایل در ساعت که در دست آملیا ارهارت بود، از آن خود کرد. در سال های بعد در فرشتگان جهنم، فیلم هوارد هیوز، برای اولین بار به عنوان یک خلبان زن، در صنعت فیلمسازی، اقدام به پرتاب هواپیما کرد.

Louis Bleriot (لوییس بلریوت)

کشور: فرانسه

مدت زندگی: 1872 - 1936

یکی دیگر از بهترین خلبانان لوئیس بلریوت پیشگام هواپیمایی در فرانسه بود. پس از اینکه مدرک کارشناسی ارشد و هنرهای تجسمی را از مرکز اکلیل پاریس کسب کرد، در ارتش به عنوان یک ستوان خدمت کرد. پس از خدمت به کشورش، وارد عرصه تجارت شد و کسب و کار خودش را راه اندازی کرد او چراغ های جلو خودرو را فراوری می کرد. از درآمد خود، با ساخت و پرواز انواع مختلف هواپیما، آزمایش های خود را انجام داد. او اولین خلبانی بود که بر فراز انگلیس پرواز کرد. این هواپیما توسط یک موتور 25 اسب بخار طراحی و به نام Blériot XI نامگذاری شد. چنین شاهکاری او را در تاریخ به عنوان یکی از بزرگترین خلبانان و نوآوران هواپیمایی تبدیل کرد.

Erich Hartmann (اریک هرتمن)

کشور: آلمان

مدت زندگی: 1922 - 1993

اریک هرتمن دارای 1404 مأموریت است که در 352 تا از آن ها به پیروزی رسیده است و برجسته ترین خلبان جنگنده در جنگ دنیای دوم به شمار می رود و علاوه بر این هرگز هواپیمایش سقوط نکرد. تنها زمانی که هواپیمایش سقوط کرد، برای مسائل مکانیکی یا کمبود سوخت بود. رکوردهایش او را در بالای فهرست خلبانان برتر قرار داد. در سرانجام جنگ، توسط شوروی به مدت 10 سال زندانی شد. پس از آزادی، به اولین فرمانده جنگنده جت در آلمان غربی تبدیل شد.

Charles E. Yeager

کشور: ایالات متحده آمریکا

مدت زندگی: 1923 - حال

یکی دیگر از بهترین خلبانان دنیا Charles E. Yeager که شغل حرفه ای و برجسته ای در ارتش داشت که در آن او یک خلبان جنگنده و خلبان آزمایشی بود. در طی جنگ دنیای دوم، چاک یجر در نیروی هوایی ارتش به عنوان یک سرباز خدمت کرد و در آن جنگجویان علیه نیروهای آلمان را هدف قرار داد.

با مراجعه به سایت خبرنگاران اطلاعات گردشگری خود را تکمیل کرده و سفری آسوده و بی دردسر را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: سفرمی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2946

به "با بهترین خلبانان دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

4 کاربر به "با بهترین خلبانان دنیا آشنا شوید" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین خلبانان دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید