انصارالله پرونده هیروشیمای یمن را منتشر کرد

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش را با مستند کردن جنایات وحشیانه ای که متجاوزان سعودی-آمریکایی در یمن مرتکب شدند با نام هیروشیمای یمن منتشر کرد.

انصارالله پرونده هیروشیمای یمن را منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان، اداره حقوقی و قانونی دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش را با مستند کردن جنایات وحشیانه ای که متجاوزان سعودی-آمریکایی در حق غیر نظامیان در یمن مرتکب شده اند با نام هیروشیمای یمن منتشر کرد.انصارالله پرونده هیروشیمای یمن را منتشر کرد

عبدالوهاب المحبشی رئیس این اداره در مراسم رونمایی گزارش هیروشیمای یمن گفت این گزارش، ساختاری را که متجاوزان کوشیده اند به آن اتکا نمایند، به لرزه در آورده است. متجاوزان می کوشند درباره آنچه در یمن انجام می دهند اطلاعات دروغینی به افکار عمومی داخلی و جهانی بدهند.

المحبشی تأکید کرد این گزارش همه بهانه ها و دستاویز هایی را که آمریکا برای قتل عام یمنی ها مرتکب می گردد بر ملا نموده است.

از طرف دیگر احمد ابو حمرا مسئول مرکز پایش و مستند کردن در اداره حقوقی و قانونی جنبش انصارالله گفت این گزارش شامل 4133 مورد قتل عام و واقعه ای است که مستند شده و با جزئیات به زمان و مکان جنایات پرداخته شده است.

ابوحمرا گفت این گزارش از بیش از 566 مورد قتل عام و واقعه مهمی که کشور های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی مرتکب شده اند، نام برده است.

وی توضیح داد این گزارش همچنین ده ها نمونه از جنایاتی که علیه اسیران و بازداشت شدگان در زندان های ائتلاف متجاوز و مزدوران آنان اجرا شده، رصد نموده است.

این مقام یمنی اضافه نمود این گزارش تنها بخش اندکی از جنایات اجرا شده در یمن است و گزارش های دیگری درباره وقایع خونینی که اتفاق افتاده است منتشر خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 6591

به "انصارالله پرونده هیروشیمای یمن را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله پرونده هیروشیمای یمن را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید