افزایش 30 درصدی بودجه سازمان دانشجویان، توقع داریم سازمان برنامه به تخصیص ها توجه بیشتری کند

به گزارش آریا بلاگ، رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه بودجه این سازمان در لایحه دولت حدود 30 درصد افزایش داشته است، گفت: این رشده به نسبت رشد بودجه کشور کمتر است.

افزایش 30 درصدی بودجه سازمان دانشجویان، توقع داریم سازمان برنامه به تخصیص ها توجه بیشتری کند

دکتر مجتبی صدیقی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به شرایط بودجه سال 1400 سازمان امور دانشجویان در لایحه دولت اشاره نمود و گفت: بودجه این سازمان در سال آینده رشد نسبی پیدا نموده است. البته این رشد به نسبت رشد بودجه کشور نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه میزان افزایش بودجه سازمان امور دانشجویان در لایحه 1400 حدود 30 درصد است، توضیح داد: رشد بعضی ردیف های بودجه سازمان کمتر از 30 درصد است .

رئیس سازمان امور دانشجویان اعلام نمود: منتظر این هستیم ببینیم شرایط بودجه در مجلس به چه صورت خواهد بود. صندوق رفاه دانشجویان نیز در لایحه بودجه 1400 با رشد نسبی روبرو شده است ولی میزان افزایش بودجه این صندوق کمتر از بعضی بخش های مشابه است. بخشی از اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان با بازپرداخت وام های دانشجویی تامین می گردد و بعضی نیز از محل اعتبارات بودجه عمومی به دست می آید.

دکتر صدیقی تاکید نمود: موضوع تخصیص بودجه های مصوب برای صندوق رفاه دانشجویان اهمیت زیادی دارد و توقع داریم سازمان برنامه و بودجه در امسال توجه بیشتری به این تخصیص ها داشته باشد تا بتوانیم خدمات بهتری به ویژه در شرایط کرونایی به دانشجویان ارائه دهیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 5437

به "افزایش 30 درصدی بودجه سازمان دانشجویان، توقع داریم سازمان برنامه به تخصیص ها توجه بیشتری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی بودجه سازمان دانشجویان، توقع داریم سازمان برنامه به تخصیص ها توجه بیشتری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید