افزایش چشمگیر بچه ها مبتلا به کرونا در ترکیه

به گزارش آریا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- پزشکان در ترکیه هشدار دادند؛ طی یک ماه گذشته فقط در استان دیاربکر ترکیه آزمایش کرونای 466 کودک، مثبت بوده و این نشان از تغییر رویه دلتا و حمله به بچه ها است.

افزایش چشمگیر بچه ها مبتلا به کرونا در ترکیه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، طی یک ماه گذشته در استان دیاربکر ترکیه آزمایش کرونای 466 کودک، مثبت بوده است.

دکتر سمیح جانپولات، دکتر ارشد بیمارستان بچه ها استان دیاربکر ترکیه با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بچه ها مبتلا به ویروس کرونا در این استان گفت: در ماه آگوست از 1402 کودک که مورد آزمایش کرونا قرار گرفته اند نتایج آزمایش 466 کودک مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه مداوای 153 تن از این بچه ها در خانه هایشان ادامه دارد گفت 72 تن از این بچه ها در بخش های عادی بیمارستان ها و 81 تن از آنان هم در بخش های مراقبت های ویژه تحت مداوا قرار دارند.

وی با یادآوری اینکه خانوادۀ بیشتر این بچه ها واکسینه نشده اند بر اهمیت دریافت واکسن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید و از مردم این استان خواست تا به توصیه های پزشکان و متخصصین امر در مورد مزایای واکسن برای مبارزه با این ویروس گوش فرا دهند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 7915

به "افزایش چشمگیر بچه ها مبتلا به کرونا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر بچه ها مبتلا به کرونا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید