اسامی دانش آموختگان جانباخته دانشگاه تهران در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد

به گزارش آریا بلاگ، دانشگاه تهران ضمن اعلام پیغام تسلیت، اسامی دانش آموختگان جانباخته این دانشگاه در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد.

اسامی دانش آموختگان جانباخته دانشگاه تهران در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران؛ در حادثه امروز سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین که از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ایران را به مقصد کیف (پایتخت اوکراین) ترک می نموده است، تعدادی از مسافران دانشجویان ایرانی بوده اند که در کانادا یا آمریکا مشغول تحصیل هستند و درحال بازگشت به محل تحصیل خود بودند.

در لیست اسامی جانباختگان حادثه سقوط هواپیما، علاوه بر جانباختن تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه شریف، امیرکبیر، علم و صنعت و خواجه نصیرالدین طوسی نام چند دانش آموخته دانشگاه تهران نیز به چشم می خورد که طبق اعلام این دانشگاه، مجتبی عباس نژاد، غزل نوریان دانش آموخته رشته مهندسی مواد؛ ایمان اقبالی دانش آموخته رشته برق و سمیرا بشیری دانش آموخته رشته دامپزشکی هستند.

متاسفانه با توجه به اینکه غالب مسافران ایرانی و تعداد دانشجویان هم زیاد بوده است محتمل است تعداد بیشتری از دانشگاه های دولتی کشور در این حادثه از دست رفته باشند. لازم به ذکر است پیش از این اسامی پانزده تن از دانش آموختگان دانشگاه شریف، 5 دانشجوی دانشگاه امیرکبیر، 1 دانشجوی دانشگاه علم و صنعت و 1 دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر نیز اعلام شده بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: ariyablog.ir شناسه مطلب: 2095

به "اسامی دانش آموختگان جانباخته دانشگاه تهران در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی دانش آموختگان جانباخته دانشگاه تهران در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید